הרשמה

בכיר בסוני טוען ש-No Man's Sky עדיין יכול להפתיע את כולם

ע"פ הבכיר בחברה, יכול מאוד להיות ש-No Man's Sky יצליח לקיים את כל ההבטחות ש-Hello Games הבטיחה

נכון לעכשיו, Hello Games עדיין שומרת על דממת אלחוט

האם יכול להיות ש-Hello Games תחפה על הבטחות השווא שלה על No Man's Sky ונמצאת בתהליכים להביא את אותן הבטחות את המשחק? ע"פ אחד מאנשים הבכירים ב-Sony Interactive Entertainment, שון ליידן (Shawn Layden), יכול להיות שכן.

במהלך ראיון שנתן למגזין PC Gamer, ליידן אמר כי הוא מאמין שהצוות של Hello Games מודע למה שעשה והוא בדרך לתקן זאת: "ל-Hello Games, שון מארי והצוות שלו, היה חזון יוצא דופן למה שהם הולכים ליצור. זה היה משהו שמעולם לא נעשה. לצוות הקטן מאוד היו המון שאיפות".

"הם עדיין עובדים עליו. הם עדיין עובדים על החזון שיש להם ומעדכנים את המשחק, ואולי עם הזמן, הם יצליחו לספק את מה שהם קיוו לו".

בניגוד לליידן ישנם אנשים רבים שאינם מרוצים מ-No Man's Sky.  המשחק שהיה להשקה הטובה ביותר השנה ב-Steam, צנח בצורה יוצאת דופן במספר השחקנים הפעילים בו ואף גרר דיבורים על תביעה מצד גיימרים שהרגישו מרומים, וכי החברה המפתחת Hello Games מכרה להם משחק רעיוני שבסופו של דבר לא סיפק את הנאמר שיעשה.

נכון לעכשיו, ע"פ דירוג הביקורות שלו, No Man's Sky זוכה לממוצע ביקורות שלילי. למשחק יש 71,336 ביקורות שליליות כש-5,509 מהן נחשבות שליליות להחריד. ע"פ הנתונים של Steam, במהלך 30 הימים האחרונים רק 12% מהביקורות היו חיוביות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י