הרשמה

Mass Effect Andromeda אינו בהכרח ההתחלה של טרילוגיה חדשה

הבמאי היצירתי של של Andromeda אומר כי המשחק החדש בסדרה אינו בהכרח יהיה חלק מטרילוגיה

Mass Effect Andromeda יגיע אלינו במהלך אביב 2017

טרילוגיית Mass Effect הייתה אחתה מהטובות ביותר שתעשיית המשחקים ראתה בעשור האחרון. Bioware הצליחה ליצור עולם שלם ביקום של Mass Effect והצליחה לסקרן מעריצים מרחבי העולם בשלושת המשחקים של הטרילוגיה, שזכו להצלחה רבה. אז כשהבמאי היצירתי של הפרויקט החדש של Bioware, מק וולטרס (Mac Walters), אמר כי Andromeda אינה אמורה להיות תחילתה של טרילוגיה, הופתענו כמו כולם.

אין זה אומר ש-Andromeda יהיה המשחק האחרון בסדרה, או ש-Bioware לא תוציא משחקים נוספים על גלקסיית ה-Andromeda, אך וולטרס אמר כי יכול להיות שלאחר שהם יסיימו את המשחק החדש בסדרה, יכול להיות שהצוות ירגיש כי ההרפתקה הזו נגמרה וכי יש להמשיך הלאה.

"בסופו של העניין, אנחנו נרצה להרגיש כי סיימנו כאן עם הסיפור. כן, עם היקום יש הרבה יותר שיהיה אפשר לחקור, והיינו רוצים לאפשר את זה, אך זה יעמוד בתור סיפור בפני עצמו".

גם מפיק המשחק מיכאל גמבל (Michael Gamble) העדיף לא לדבר על סוף המשחק או האופן ש-Andromeda אמור להמשיך בעתיד: "אנחנו רוצים להשאיר את הסוף, ומה שאנחנו נעשה איתו בתור הפתעה. זה יהיה סוג שונה של סיפור, אז הוא שונה מהטרילוגיה".

בסופו של דבר, הגיוני מאוד ש-Bioware לא תרצה לחשוף פרטים על ה-End Game של המשחק. Mass Effect Andromeda יהיה זמין במהלך אביב 2017.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י