הרשמה

Mass Effect Andromeda לא יהיה נעול ל-30fps ב-PC

בנוסף Bioware אינה מעוניינת לשתף אם נוכל להעביר את השמירות שלנו מהטרילוגיה הראשונה אל המשחק החדש

נראה כי EA דואגת להשאיר את המשחק שלה בכותרות

נראה שמאז החשיפה של הטריילר הסינמטי של Mass Effect Andromeda, כל הרשת באובבסיה לגבי המשחק החדש. ידיעות רבות בנוגע למשחק מציפות את הרשת החל ממהדורות האספנים שנחשפו ועד ההגעה של משחקי הטרילוגיה הראשונה ל-Xbox One. ועכשיו, נראה כי יוצרי המשחק מעוניינים לשתף אותנו בפרטים נוספים.

הדבר הראשון שנחשף על Andromeda הוא שהמשחק ירוץ על ה-PC ביותר מ-30fps. מאק וולטרס (Mac Walters), במאי היצירתי של הפרויקט החדש של Bioware, חשף כי המשחק החדש ירוץ באיכות גבוה יותר מ-30fps על ה-PC, אך לא טרח לציין באיזו מהירות. בנוסף וולטרס אמר כי פלטפורמות שאינן PC ירוצו באיכות של 30fps.

שחקני ה-PS4 Pro שמקווים כי הקונסולה שלהם תספק להם קצב פריימים גבוה, לא צריכים לתלות תקוות ברעיון זה. וולטרס לא היה מוכן להגיב על האפשרות האם העובדה כי שחקנים ישחקו על קונסולת ה-PS4 Pro תספק להם אפשרות להנות מ-Andromeda באיכות גבוה יותר.

וולטרס הוסיף גם הוא אינו מוכן לשתף מידע בנוגע להאם המשחק החדש יאפשר לכם למשוך שמירות שהיו קיימות ממשחקי Mass Effect קודמים או אפילו את האפשרות לשמור את ההתקדמות שלכם למשחק הבא.

Mass Effect Andromeda יהיה זמין במהלך אביב 2017 לפלטפורמות ה-PC, Xbox One וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:46 09.11.2016 | רון רון (אורח)

    FPS זה מהירות, לא איכות. Frame Per Second - קצב תמונות לשניה. משמע המשחק ירוץ בקצב של 30 תמונות לשניה, ולא באיכות של 30 תמונות לשניה כמו בכתבה.

  2. 2

    01:28 10.11.2016 | AramilSiandol AramilSiandol

    אבל למה? למה לירות לעצמך ברגל ולהסביר לכולם שזה עושה אותך מגניב? למה להשוויץ בזה שברגע האחרון החלטת שלא לירות לעצמך ברגל, כאילו זה הישג המאה וראוי שתקבל פרס נובל בגלל זה? ולמה ב- Bioware חשבו שזה רעיון טוב להודיע לכולם שהם לא מתכוונים לירות לעצמם ברגל, אבל הם עדיין מחזיקים באקדח ומכוונים אותו לרגל לכל מקרה?!?!

  3. 3

       | פורסם ע"י