הרשמה

Wario Land Shake - פרטים חדשים

רעיון הניעור של השלט כבר יושם במשחקים רבים על ה-Wii, ועכשיו הגיע תורו של ווריו, הברנש החמדן והצהוב של נינטנדו.

כבר לא מדובר בעוד משחק בסדרת Warioware, סדרה אשר מבוססת על משחקונים קצרצרים וממכרים אשר כבודה במקומה מונח, אלא הפעם ווריו חוזר סוף-סוף לארץ שלו, בסדרת Wario Land הידועה לטוב. וגם הפעם, איך לא, החמדן שלנו יוצא להרפתקה בשביל הכסף. יש רבים אשר יעדיפו את הכיוון הזה דווקא על פני הסדרה האחרת, וזה בזכות המוניטין הטוב של הסדרה.

נינטנדו עובדת בשיתוף פעולה ביצירת המשחק עם אולפן האנימציה Production I.G. האולפן שנוסד ב-1987 היה אחראי לסרטוני המעבר הנהדרים במשחק החשיבה Professor Lyton and the Curious Village שיצא ל-DS, וגם יצר את הסרט The Sky Crawlers. הפעם היא תהיה אחראית לאנימציות, לקטעי המעבר ולוויזואליות (הרקעים, אגב, מצוירים ביד).

יש פרטים חדשים על העלילה, כולל כמה פרטים מעניינים לגבי השליטה, ואתם מוזמנים לבקר בת'רד הרשמי של המשחק בפורום נינטנדו כדי לקרוא עוד. בפורום יש ציפייה זהירה לקראתו, ומקווים שהוא יצליח לשמור על האיכות והסטנדרטים שיצרו קודמיו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:05 15.06.2008 | F.P F.P

    למשחק יש פוטנציאל

    אך לעשות משחק דו מימדי לקונסולה נייחת כיום זה סיכון לא קטן, ואלא אם כן יש למשחק איזו פונקציה מיוחד כמו התלת מימד ב-SPM, או אורך חיים ארוך וערך הפקה לא קטן כמו ל-Odin Sphere, קשה מאוד למשחק כזה להצליח.

    כפי שחברי פורום נינטנדו יודעים, אני כרגע מחכה להכרזה על כמות התוכן שלו יותר מכל, ולא מסוגל להרגע.

  2. 2

    19:34 17.06.2008 | Tamiros4 Tamiros4

    באמת אנו מקווים...

  3. 3

       | פורסם ע"י