הרשמה

Halo 5 מגיע עם עדכון חדש ובו פרסים שווים, ביניהם תוכן REQ חדש

Halo 5 מקבל הרחבת תוכן חדשה ומגניבה

עדכון חדש מגיע ל-Halo 5, בתוכו תוכן REQ חדש ועוד מגוון עדכונים שווים!

שחקני Halo עדיין מרוויחים, והפעם לא מעט בכלל. Microsoft Studios שחררה העדכון הגדול ביותר שסדרת Halo ראתה אי פעם. הוא עד כדי כך גדול שהמפתחת,  343 Industries, תציג אותו בשני חלקים. העדכון יכלול תוכן REQ נוסף ומעניין, ועוד מספר עדכונים מגניבים:

ראשית, ישנן חדשות נהדרות. המפתחת חשפה כי היא מקימה דפדפן משחקים מותאם אישית, בשם "Join in Progress" עבור המשחק, אשר יצא גם ל-Windows 10. שמעתם נכון, גם שחקנים המחשב יוכלו להנות מעכשיו! מצבי המשחק Forge וג-Arena מגיעים, אך לצערנו לא תהיה את מערכת ה-Matchmaking.

בנוסף, מהיום המוד Observer יאפשר לנו לשתף ולצפות במשחקים בקלות רבה יותר, כשחלקנו כבר קיבלו הצצה אל המוד באליפות העולם האחרונה. המוד זמין לשימוש במשחקים של עד 8 שחקנים ו-2 קבוצות. אתם יכולים להחליף את ה-UI (ממשק משתמש) ולשלוט במצלמה כרצונכם.

העדכון גם מביא את האפשרות לתת חבילות REQ כמתנה, וכדי שנבין, בהתחלה כל השחקנים יקבלו חבילה בחינם אשר לא יהיה באפשרותם לפתוח אך יכולו להעניק למי שהם רוצים. בשביל להשיג את החבילות הללו עליכם להיות מעל רמה 5, ולא תוכלו לרכוש אותם בעזרת RP, אלא רק בעזרת כסף.

כל התוכן הזה יגיע בעדכון, אך ככל הנראה תהיה גם חבילת הרחבה קטנה, אשר תכלול חבילת REQ של קולות, בתוכה תוכלו לשמוע את Spartan Buck מדבר, את 031 Exuberant Witness ואת Yabda the Merciless, כל זה יעלה ככל הנראה כ-10 דולרים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י