הרשמה

לכבוד יום ההולדת העשירי של Bully המשחק מגיע לטלפונים הניידים

המשחק המסעיר השנוי במחלוקת עצומה, מגיע לניידים בסערה.

לאחר שקיבל ביקורות שנויות במחלוקת ביציאתו לפני 10 שנים, Bully מגיע לטלפונים הניידים ולטאבלטים כ'מתנת יומהולדת'.

10 שנים עברו מאז יציאת המשחק Bully של חברת Rockstar Games. ביציאתו הוא היה כה שנוי במחלוקת, עד שחנויות משחקים מסוימות לא הסכימו למכור אותו, והיום, לאחר שהמשחק נעלם מתודעת הציבור, הוא מגיע לטלפונים הניידים.

אז מה הוא Bully? המשחק עוקב אחריכם, הדמות הראשית, ג'ימי הופקינס (Jimmy Hopkins), לאחר שהגעתם לבית ספר חדש ואתם חווים בעיות להשתלב, בלשון המעטה. למעשה אין כמעט דבר שלא תוכלו לעשות; בין אם זה להתחיל עם מורים ולנשק בנות רנדומליות במסדרון. מסיבות כאלו ואחרות מורים והורים התנגדו נחרצות למכירת המשחק בתחילת דרכו.

את הגרסה ושמה Bully: Anniversary Edition תוכלו כבר להוריד למכשירי האנדוראיד שלכם במחיר של כ-6 דולרים, ומשתמשי ה-Iphone וה-Ipad יוכלו לרכוש את המשחק בשלב מעט יותר מאוחר. מפתחת המשחקים לטלפון War Drum Studios שאחראית על המעבר בין הפלטפורמות מוסיפה גם משחקי אתגר ידידותיים ברשת מבוססי תורות חדשים. Bully יגיע בדיוק באותה הצורה ולא ישתנה. המשחק כולל אפילו את תוכן ההרחבה Scholarship Edition שהגיע ל-Wii ול-Xbox 360 מאוחר יותר.

המשחק יצא ל-Playstation 2 ב-2006, והוא קיבל לא מעט ביקורות שנויות במחלוקת, חלקן משבחות אותו וחלקן מוקיעות אותו על האלימות שלו, שדרך אגב, לא מתקרבת אפילו למה שיש ב-GTA.

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:07 09.12.2016 | ב ב (אורח)

    הפוך, יואבי. משתמשי iPhone ו-iPad יכולים כבר עכשיו לקנות את המשחק במחיר 7 דולר (6.99), ומשתמשי אנדרואיד יוכלו כנראה בשלב מעט מאוחר יותר.

  2. 2

    14:48 10.12.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    שכחתם לציין שהמשחק הוחרם בבברזיל

  3. 3

    15:15 16.12.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    המשחק יצא ממש לאחרונה לאנדרואיד ועולה בארץ 27.90 שקל בחנות גוגל פליי

  4. 4

       | פורסם ע"י