הרשמה

המשחק Vampyr מקבל טרילר ומידע נוסף

מה יותר מעניין להיות ערפד או רופא? או אולי שניהם ?

סרטון חדש המציג את הדמות והסביבה במשחק Vampyr

יוצרת המשחקים Dontnod Entertainment's מוציאה משחק חדש שנשמע שאפתני מהרגיל. ב-Vampy'rs אתם תשחקו את ד"ר ג'ונתן ריד (Dr Jonathan Reid). ג'ונתן אשר נלחם במלחמה הגדולה חזר לרחובות לונדון של שנת 1918 ומלבד הדברים האפלים שקורים שם גם השפעת הספרדית התחילה להתפשט ברחובות. ג'ונתן שעדיין לא מתאקלם לסביבתו החדשה מגלה כי חזר עם כוחות מיוחדים.

תמיד חלמתם להיות דוקטור אך מה קורה כאשר אתם מקבלים כוחות ערפדיים ? ככל הנראה נוצר קונפליקט חזק. המשחק הולך להיות משחק פעולה-תפקידים. המטרה שלנו היא לשרוד את העלילה של המשחק וכמובן יש מספר דרכים לעשות זאת, כשהדרך הקשה ביותר היא לא להרוג אף אחד ולהשאר במסווה של דוקטור אך לא תהיה אפשרות לעלות רמות בכלל ולפתוח אפשרויות של יכולות. מערכת ההריגות לא תהיה פשוטה. אומנם אתם יכולים להרוג כל אחד, גם אנשים חפים מפשע, אך כל דמות שתהרגו תשפיע בצורה אחרת על לונדון, האנשים מסביב ובכלל על המשחק עצמו. 

בנוסף תוכלו כמובן גם לרפא אנשים עם לימודי הרופאה שהדמות למדה, מה שאומר שכדאי שתתכננו טוב טוב את מסע ההרג שלכם אם בכלל תתכננו אחד כזה ותאספו מידע לפני שתהרגו דמות שאולי תהיה חשובה. כל דמות גם שתחסלו תתן לכם פיסת זכרון שהייתה לאותה דמות לפני ההרג מה שאולי יהפוך את זה למעניין, כמו לקבל מידע אשר יכול לעזור לכם בעתיד.

ככל שאתם עולים רמה במשחק, עוד ועוד יכולות יפתחו בשבליכם ותוכלו לעשות דברים נוספים. המשחק גם מציע אויבים, כמו ציידי ערפדיים שדי בטוח שתרצו להתחמק מהם ואפילו מגוון של ערפדים אחרים אשר נוצרו כמוטציות שגם אותם תרצו להשמיד. מלבד היכולות תוכלו גם להשתמש בנשקי תגרה כמו מסור וגם נשקים ארוכי טווח.

חברת המשחקים אשר עובדת על המשחק הוציא את המשחק "Life Is Strange" משחק אשר זכרה לביקורות חיוביות, האם החברה תצליח שוב ותוציא משחק שווה ? נכון לעכשיו המשחק נשמע מבטיח, הוא מתוכנן להציע לפלטפורמות ה-PC, Xbox One וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י