הרשמה

הסטודיו ATLUS מכריז על הקמת סטודיו חדש בשם Studio Zero ועל משחק חדש

ATLUS מכריזה על הקמת סטודיו חדש ומשחק חדש

ATLUS, היא המפתחת האחראית למספר משחקים מוצלחים במיוחד, אך היא ממשיכה לאתגר את עצמה, והיא הכריזה על הקמת סטודיו חדש ומשחק חדש.

ATLUS, היא המפתחת האחראית למספר משחקים מוצלחים במיוחד, ביניהם Shin Megami Tensei וסדרת Persona, החברה הספיקה להשאיר חותם רציני בתעשיית הגיימינג.

אך נראה כי החברה ממשיכה לאתגר את עצמה. ATLUS, בשיתוף פעולה עם קטסורה האשינו (Katsura Hashino) הכריזו כי הם מקימים סטודיו חדש הדוגל בשם "Studio Zero" שיהיה אחראי על משחק חדש לגמרי. כמובן שעוד לא ברור מה שמו ועוד פרטים רבים עליו, אך מה שכן ידוע הוא שהמשחק יהיה שונה למדי מסדרת Persona, והוא יתנהל בעיקר לפי הדרך בה רוב משחקי הפנטזיה-עולם פתוח מתנהלים בפיתוח יפני. אך למרות שילכו לפי הנורמה, ידוע כי סטודיו ATLUS אוהב לשחק ולהשאיר מגע מיוחד במשחקיו.

את המשחק יזכו לפתח כמה מהמפתחים הטובים ביותר של ATLUS, ביניהם, כאמור קטסורה האשינו שיהיה במאי המשחק, שיגנורי סואג'ימה (Shigenori Soejima) אשר יהיה אחראי על יצירת אופי הדמויות בעולם הפנטזיה ולבסוף סוג'י מיגורו (Shoji Meguro) אשר יהיה אחראי על המוזיקה במשחק.

האשינו, במאי המשחק, אמר: "אנחנו לוקחים ברצינות את המטרה של יצירת משחק עם האכפתיות והפירוט המצופים על ידי האנשים שאוהבים את משחקי ATLUS ואת משחקי הקונסולות הביתיות. עדיין לא קבענו על איזו פלטפרומה יהיה המשחק שלנו, ואני מניח שלפרויקט הזה ייקח הרבה זמן עד השלמתו. אבל אנחנו עובדים קשה על האתגר הזה בשביל להעביר משהו באמת חדש ונהדר לכל המעריצים שלנו".

אך ATLUS לא תישכח, בעוד האשינו יעבוד על הקמת הסטודיו, שאר הצוות וביניהם סואג'ימה ומיגורו ימשיכו לעבוד על סדרת Persona כמו כן גם הסטודיו המפתח את Persona, ושמו P-Studio ימשיך לעבוד במלוא הכוח ליצירת משחקים חדשים לסדרה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י