הרשמה

PS Plus - נחשפו משחקי חודש ינואר

האם סוני תפתח לנו את השנה עם חיוך?

סוני הביאה כמות לא מבוטלת של משחקים חינמיים לכבוד השנה החדשה, אך האם זה מספיק?

השנה האזרחית החדשה הגיעה, ומלבד שינוי מספרים בלוח השנה שלנו, אנחנו יכולים גם לצפות לעוד קבוצה של משחקים חינמיים לשירות המנויים של סוני - PS Plus. אז האם סוני הצליחה לפרגן לנו במשחקים מעולים לפתיחת השנה, או שמא החברה עדיין מחלקת לנו פירורים ביחס למיקרוסופט?

Day of The Tentacle Remastered

כדי לפתוח לנו את התאבון סוני החליטה לפרגן עם אחד ממשחקי הקאלט הגדולים ביותר של תעשיית המשחקים. Day of The Tentacle Remastered הוא גרסת חידוש של משחק ה-Point and Click הקלאסי של Lucas Arts והיה לאחד מעמודי התווך שעיצבו את המשחקים המודרניים הנמצאים בשוק כיום. אם לא יצא לכם לבדוק את Day of The Tentacle Remastered, לא תהיה לכם הזדמנות טובה מזו.

Day of The Tentacle Remastered זמין לשחקני ה-PS4 וה-PS Vita דרך אפשרות ה-Cross-buy.

This War of Mine: The Little Ones

בניגוד למשחקי מלחמה בהם אתם נמצאים בקו הקדמי ונלחמים באויבים רבים, This War of Mine: The Little Ones הוא משחק שכולו מתרכז בעורף בתקופת המלחמה. ב-This War of Mine: The Little Ones אתם תצטרכו לשלוט על קבוצת שורדים ולנהל את חייהם בזמן שהעולם נמצא במלחמה וכל המשאבים הבסיסיים אינם זמינים. במהלך המשחק תצטרכו להתמודד עם אזרחים שינסו לפגוע בקבוצת השורדים שלכם ולקחת החלטות קשות למען הכלל. גרסת The Little Ones כוללת את ההרחבה שיצאה למשחק, שמהשם שלה אתם כבר יכולים להבין שהיא לא מבשרת תקווה.

This War of Mine: The Little Ones זמין רק לשחקני ה-PS4.

Blazerush

מה קורה ש-Mario Kart פוגש את Carmageddon? עדיין לא Blazerush, אבל דיי קרוב. Blazerush הוא משחק מירוצים ארקיידי בו אתם תוכלו לצאת להתחרות בחבריכם במגוון רחב של שלבים. במהלך המירוצים של Blazerush תהיה לכם את האפשרות לחבל במכוניות המירוץ של חבריכם עם שלל של נשקים שונים ומוזרים.

Bladerush זמין לשחקני ה-PS3.

The Swindle

חולמים להיות הגנבים הגדולים ביותר של יקום דיסטופי עתידי? The Swindle הוא משחק התגנבות לא כל כך דיסקרטי בעל סגנון אומנותי יוצא דופן שיתפוס לכם את העין. במהלך The Swindle אתם תצטרכו להתגנב לאזורים מסוימים ולפרוץ את מערכות האבטחה שלהם. כמובן שבדרך יהיו לכם אויבים רבים, אז נסו בבקשה לא להרעיש יותר מדי.

The Swindle זמין לשחקני ה-PS4, PS3 וה-PS Vita.

Azkend 2

אם אתם מחפשים לחדד את חושיכם, היינו ממליצים לכם לנסות את משחק הפאזלים בעל קו העלילה הסיפורי - Azkend 2. המשחק אשר משלב משחקיות של פתירת פאזלים ידרוש ממכם להתמודד מול האתגרים שהמשחק יציב בפניכם כאשר אתם נמצאים על זמן קצוב.

Azkend 2 זמין לשחקני ה-PS Vita.

Titan Souls

וכמו שהחברה היפנית פתחה את הרשימה עם משחק שלא כדאי לכם לפספס, כך היא גם סוגרת את הרשימה. Titan Souls הוא כל מה שהגיימר הממוצע יכול לבקש. הוא משחק מאתגר עם משחקיות ממכרת, יש לו סיפור אפי, בוסים מלחיצים וסגנון אומנותי מפתה במיוחד. אנחנו לא נכביר במילים כשזה מגיע ל-Titan Souls וניתן לכם פשוט להנות מהטריילר.

האם כמות המשחקים של סוני מפצה על האיכות שלהם? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:11 04.01.2017 | MaorVered66 MaorVered66

    ניסיתי את This War of Mine: The Little Ones אבל לא אהבתי אותו אז קניתי את Azkend 2 והוא זמין גם לPS4
    הוא ממש כייפי ומהנה ואני ממליץ עליו עם אתם אוהבים פזאלים

  2. 2

       | פורסם ע"י