הרשמה

נחשף תאריך ההשקה של Mass Effect Andromeda

לאחר שמועות רבות והתחמקויות חוזרות ונשנות של Bioware, נחשף תאריך ההשקה של Mass Effect Andromeda

פנו לעצמכם כמה ימי חופש לקראת ה-23 למרץ

לאחר שמועות רבות והתחמקויות חוזרות ונשנות של Bioware, נחשף תאריך ההשקה של Mass Effect Andromeda, המשחק שיוציא אותנו להרפתקת Mass Effect חדשה ונקייה מקומנדור שפרד. המנהל Bioware, ארין פלין (Aaryn Flynn), פרסם בבלוג המשחק כי Mass Effect Andromeda יהיה זמין ב-23 למרץ.

Andromeda שאינו קשור לטרילוגיית Mass Effect, יציב אותנו בגלקסיית אנדרומדה ויספר לנו סיפור חדש לגמרי על העולם של Mass Effect, אך אין זה אומר כי אנחנו נצא למסע שיגיע לסיומו רק בעוד שני משחקים. כשהבמאי היצירתי של הפרויקט החדש של Bioware, מק וולטרס (Mac Walters), אמר: "בסופו של העניין, אנחנו נרצה להרגיש כי סיימנו כאן עם הסיפור. כן, עם היקום יש הרבה יותר שיהיה אפשר לחקור, והיינו רוצים לאפשר את זה, אך זה יעמוד בתור סיפור בפני עצמו".

גם מפיק המשחק מיכאל גמבל (Michael Gamble) העדיף לא לדבר על סוף המשחק או האופן ש-Andromeda אמור להמשיך בעתיד: "אנחנו רוצים להשאיר את הסוף, ומה שאנחנו נעשה איתו בתור הפתעה. זה יהיה סוג שונה של סיפור, אז הוא שונה מהטרילוגיה".

אז אל תשכחו להכין לעצמכם כמה ימי מחלה בקנה, כי Mass Effect Andromeda יעשה את דרכו אל הקהל האירופאי ב-23 למרץ ויגיע אל פלטפורמות ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י