הרשמה

Rocket League - מעל 25 מיליון שחקנים השתתפו במיליארד משחקים

המשחק שהוגדר כבר סנסציה בעבר, מקבל חיזוק מספרי

בשבוע שעבר סוני הכריזה כי Rocket League היה המשחק הדיגיטלי הנמכר ביותר בחנות האמריקאית שלה

על ההצלחה הגדולה של Rocket League בשנים האחרונות כולנו שמענו. משחק האינדי המצליח שהצליח לפלס את דרכו לשלושת פלטפורמות הגיימיניג העיקריות, הצליח להפוך לסנסציה, כשמיליוני שחקנים מרחבי העולם משחקים ראש בראש על תואר קבוצת ה-Rocket League הטובה בעולם.

לאחר שסוני פרסמה בשבוע שעבר כי Rocket League היה המשחק הנמכר ביותר בחנות הדיגיטלית האמריקאית שלה, Psyonix פרסמה אתמול את מספר השחקנים הפעילים והמשחקים ששוחקו עד כה, ולאחר שהחברה מכניסה את הנתונים האלה במספרים ניתן להבין באמת עד כמה Rocket League הפך להיות גדול. נכון לעכשיו ב-Rocket League ישנם מעל 25 מיליון שחקנים פעילים, כשעד כה שוחקו יותר ממיליארד משחקים. חלוקת המשחקים היא: 50% משחקים תחרותיים, 33% משחקים רגילים, 11% מצבי משחק אלטרנטיביים ו-6% של משחקים בשרתים פרטיים.

יש לציין כי Psyonix, החברה המפתחת, עושה עבודה רבה למען הקהילה של Rocket League ודואגת להוציא עדכונים ומצבי משחק חדשים אחת לכמה זמן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:03 12.01.2017 | ceuah ceuah (אורח)

    הם בקושי מוציאים עדכונים ואם כן זה איזה סקינים חסרי תועלת שעולים כסף

  2. 2

    00:58 13.01.2017 | בן אדם בן אדם (אורח)

    משחק נחמד אבל הבטיחו לנו משהו לפני אם אני לא טועה שנה (ה"חיבור סרברים") אני יודע שזה לא תלוי רק בהם ויש עוד הרבה דברים שעומדים מאחורי זה אבל זה היה יכול ליהיות רעיון טוב

  3. 3

       | פורסם ע"י