הרשמה

פיצ'ר שמירת התקדמות בין קונסולות מגיע ל-Rocket League

כי למה לבד כשאפשר ביחד?

בקרוב נוכל לחבר בין המשתמשים שלנו על הפלטפורמות השונות!

לאחרונה דיווחנו לכם שמשחק הכדורגל-מכוניות האהוב, Rocket League, הופך להיות חינמי במהלך הקיץ ויעבור בלעדית ל-Epic Game Store על המחשב האישי (לא נשאר להם עוד הרבה זמן...). ובכן, עכשיו המפתחת psyonix שופכת קצת אור על עוד חלק חשוב מהעדכון החדש, משהו ששחקנים רבים דרשו שתשלב במשחק: האופציה לשמור על ההתקדמות שלכם במעבר בין קונסולות, או בשם היותר מקצועי: Cross-platform progression! לפי Psyonix, כמעט כל ההתקדמות שלנו במשחק תישמר, ונוכל למשל לשחק עם אותם חלקים ומכוניות שיש לנו במשתמש PSN במשתמש הסטים שלנו. אז איך כל זה יעבוד?

ביום העדכון כשתיכנסו למשחק תקבלו הודעה שאתם צריכים להיכנס/להירשם למשתמש ה-Epic Games שלכם. אחר כך, תוכלו לחבר בין משתמש ה-Epic games שלכם למשתמשים שלכם על פלטפורמות אחרות (כמו PSN, Xbox Live, Nintendo Switch Online וכמובן Steam) על ידי הכנסת הפרטים של משתמש הפלטפורמה אותה תרצו לחבר. אחרי שקישרתם את המשתמש לכל הפלטפורמות שלכם תוכלו לבחור פלטפורמה ראשית, שממנה תשותף ההתקדמות שלכם לשאר הפלטפורמות, אז כדאי לבחור את הפלטפורמה בה התקדמתם הכי הרבה. אם אתם מתחרטים ורוצים להחליף פלטפורמה ראשית, אל דאגה! ניתן להחליף את הפלטפורמה הראשית שלכם לפלטפורמה אחרת ולשחק עם ההתקדמות המקורית שלה. לאחר שתבחרו פלטפורמה ראשית, תוכלו לשחק עם הדרגה התחרותית שלכם, הרמה שלכם במשחק וההתקדמות שלכם ב-Rocket pass progress שנמצאים בה על כל שאר הפלטפורמות. 

 תוכלו לחלוק בין הפלטפורמות שלכם גם, בין היתר, את:

  • כל ה-Free Drops שתרוויחו.
  • פרסים עונתיים וטייטלים (כמו הגעה לרמת GC למשל).
  • קניות שנעשו בחנות של המשחק.
  • אייטמים מה-Rocket Pass.
  • Blueprints ודברים שנבנו בעזרתם. 
  • כל ה-"Rocket League Branded DLC" שנמצא ב-Legacy pack.

למרות זאת, לא תוכלו לחלוק הכל: Credits ו-Esport Tokens יישארו באותה פלטפורמה בה הם היו נמצאים קודם, ואביזרים אקסקלוסיבים של פלטפורמות מסויימות יישארו באותן הפלטפורמות (מצטער מראש, שחקני PC שרצו לשחק עם המכונית של Samus). גם ה-DLC שמקבלים בקניית דיסק לא יועבר ולמרות שאת ה-Premium DLC packs ניתן יהיה לחלוק, זה לא יקרה בזמן הקרוב ליציאת העדכון.

בנוסף לכך, Psyonix משנים במקצת איך מערכת ההחלפות במשחק עובדת, כשכדי למנוע הונאות יתאפשר לעשות טרייד רק בין אותן פלטפורמות. כדי להיות מורשים לעשות טריידים תצטרכו לרכוש 500 Credits או לרכוש את המשחק לפני שהוא הופך להיות חינמי.

אה, וכדי לעודד אנשים לחבר את משתמש ה Epic Games שלהם לשאר הפלטפורמות שלהם, כל מי שעושה זאת יקבל אוטומטית סט גלגלים מגניב, בנוסף לדברים שציינתי קודם!

מאז השקת המשחק אי שם ב2015, שיחקו בו קרוב ל 80 מיליון איש, ואין ספק שעם יציאת העדכון החדש והפיכתו של המשחק לחינמי, על שלל שינויים נוספים, המספר הזה צפוי לעלות.

מתרגשים לקראת הפיכת המשחק לחינמי והשינויים החדשים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י