הרשמה

Microsoft מודיעה כי היא תשפר ותעצים את הגיימינג ב-Windows 10

שיפורי ביצועים, אפשרות לשידור חי ואפשרויות חברתיות יגיעו אלינו בעדכונים הקרובים

Microsoft מבטיחה "החלונות (Windows) הטובה ביותר לגיימינג" - מיקרוסופט טוענת שזוהי רק ההתחלה, ושיש לה עוד לא מעט הפתעות בשרוול.

כחלק מהעדכונים השוטפים יגיע אלינו מצב משחק (Game Mode) שישפר את ביצועי המחשב בזמן משחק ושירות סטרימינג שעונה לשם Beam - המענה של מיקרוסופט כנגד Twitch - שירות הסטרימינג הפופלרי בקרב גיימרים.

מיקרוסופט עדיין לא חשפה פרטים לדוגמא מה יהיה כלול ואיך ה-Game Mode יעבוד אך מיקרוסופט מבטיחה שהוא ישפר את הביצועים בזמן משחק ע"י אופטמיציות למערכת הפעלה.

בנוסף מיקרוסופט רכשה את Beam בחודש אוגוסט שנה שעברה, בעוד שנשמע שהוא דומה מאוד לשירות הסטרימינג הפופלרי Twitch, השירות של מיקרוסופט יאפשר לצופים להשתתף בשידור בדרכים מאוד ייחודיות.

שירות הסטרימינג של מיקרוסופט Beam יהיה זמין ב-Xbox One וגם ב-Windows 10 וצפוי להגיע כחלק מהעדכונים השוטפים בין חודש מרץ למאי השנה.

קונסולת ה-Xbox One תקבל גם עדכונים לשירות Microsoft Arena שיאפשר לשחקנים להשתתף ולארגן טורנירים, גם גופים גדולים יקחו חלק בחגיגה - תוכלו להשתתף בטורנירים של אירגונים גדולים ומוכרים כדוגמאת ESL ו-Faceit ישירות מהקונסולה, התוצאות של הטורניר ישמרו באופן אוטומטי ותוכלו לשתף את התוצאות גם ברשתות החברתיות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י