הרשמה

Mass Effect Andromeda - הכירו את חברי הצוות

אחרי שקיבלנו קצת מידע על הסיפור של Mass Effect Andromeda, הגיע הזמן להכיר את חברי הצוות

מה אתם חושבים על הצוות החדש של Mass Effect Andromeda?

נראה כי EA ו-Bioware לא מבזבזות זמן ומשאבים לקראת ההשקה המתקרבת של Mass Effect Andromeda ויחד עם שחרור הטריילר הסיפורי החדש של המשחק, החברות החליטו להוציא טריילר נוסף בו אנחנו זוכים להכיר את החברי הצוות של ספינת ה-Pathfinder שילוו אותנו לאורך המשחק.

משימתה של ספינת ה-Pathfinder היא לצאת למסע בגלקסיית אנדרומדה בתקווה למצוא כוכב שיהווה אלטרנטיבה ראויה לכדור הארץ, שמאבד ממשאביו הטבעיים ומגיע אל קיצו. כדי לעשות זאת, נשלחו מטעם ה-Alliance מדענים, חוקרי חלל וחיילים כדי למצוא תקווה חדשה בחלל העמוק.

חברי הצוות שלנו יהיו מורכבים מהחייל המוערך אלק ריידר שנחשב מחלוצי חקר החלל העמוק, ליאם קוסטה מומחה בטיפול במשברים, סקוט ושרה ריידר, ילדיו של אלק ריידר אשר מעוניינים ללכת בדרכו, קורה הרפר, סגנית המפקד של ספינת ה-Pathfinder והאסטרטגית הראשית בכל הנוגע לתכנון משימות על הקרקע. לבסוף יש לנו את S.A.M, מערכת האינטליגנציה המלאכותית של ספינת ה-Pathfinder. קצת מוזר שאין חברי צוות שהם לא אנושיים בספינה, אך כמו שאנחנו מכירים את Bioware, החברה תדאג להגניב לנו אחד או שניים במהלך המשחק.

Mass Effect Andromeda יהיה זמין לשחקני ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי החל מה-21 למרץ, כשלמנויי EA Access ו-Origin תהיה גישה מוקדמת למשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י