הרשמה

צוות מודרים שאפתני עובד על להביא את Oblivion ל-Skyrim

צוות המודרים שעובד על המוד השאפתני כבר מספר חודשים משחרר עדכון יחד עם טריילר חדש

למרות שהמוד גרם לנו לרייר על המקלדת, החברה לא שחררה תאריך שבו הוא יהיה זמין לציבור הרחב

מה עוד אפשר לומר על קהילת המודרים של סדרת The Elder Scrolls שלא נאמר? מדובר באחת הקהילות הפעילות ביותר בעולם המודרים, כשהיא מביאה אחת לכמה זמן חידושים מגניבים ומעניינים למשחק. אם כבר יצא לכם לעבור על רשימת המודים המומלצים של הכתב השקדן שלנו, אריאל רחמימוב, ואתם מחפשים עוד אתגרים והרפתקאות, אנחנו ממליצים לכם לפקוח עיניים ולהתעדכן בכל הנוגע למוד החדש עליו הקהילה עובדת - Skyblivion.

כמו שאתם יכולים להסיק מהשם, Skyblivion יביא אל עולם המשחק של Skyrim את Oblivion ויציע לשחקנים לחוות את עולם המשחק של The Elder Scrolls IV: Oblivion שיצא לראשונה ב-2006. צוות המודרים שעובד על המשחק עדכן כי הם קרובים מאוד לסיים את אזור Cyrodiil, מסיימים טקסטורות אחרונות במודלי נשק תלת מימדיים, וכי כרגע הם מתרכזים ביצירת הנופים והרקע של המשחק. בנוסף הצוות עדכן כי הוא עובד על מערכת UI אשר תהיה מושפעת מ-The Elder Scrolls IV: Oblivion. 

הצוות שחרר טריילר חדש כדי להראות את ההתקדמות שלו, ולפי איך שזה נראה, הולך לו מעולה. אך העבודה הקשה והארוכה של הצוות על המוד גרמה לו לבקש עזרה ממתנדבים מבחוץ, כך שאם יש לכם ניסיון כלשהו בתכנות ואתם מעוניינים לתרום לפרויקט השאפתני עליו הצוות עובד, כל מה שעליכם לעשות הוא להודיע להם כי אתם מוכנים לעזור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י