הרשמה

Square Enix עובדת על מערכת יצירת דמויות ל-Final Fantasy XV

מערכת יצירת הדמויות תאפשר לשחקנים להנות מדמות מותאמת אישית למצב האונליין של המשחק שעדיין לא הושק

במאי המשחק מתכנן גם להביא את מצב הסינגל פלייר, אך לא הסביר באיזו צורה

לאחר שלפני יותר משנה Square Enix הודיעה כי היא מתכננת לתת לשחקנים את האפשרות ליצור דמויות משל עצמם ב-Final Fantasy XV, במאי המשחק האג'ימה טבאטה (Hajime Tabata), אישר כי החברה עובדת על מצב זה לקראת השקת מצב המולטיפלייר של המשחק.

את המידע הזה טבאטה חלק עם מגזין Dualshockers וקוראיו: "אנחנו עובדים על מערכת יצירת הדמויות ברגעים אלה. אך זה עדיין לא משהו שאנחנו יכולים להתחיל להראות, כנראה בגלל העובדה שהיא לא תדהים את הקוראים שלכם בשלב שהיא נמצאת כרגע. מה שאנחנו עובדים עליו כרגע הוא לא רק להטמיע (במשחק) את מערכת יצירת הדמויות, אלא לשלב אותה עם מצב המולטיפלייר החדש שלנו, כדי ששחקנים לא רק יוכלו ליצור את הדמות שלהם, אלא גם להכניס אותה למצב המולטיפלייר".

טבאטה אמר כי מצב יצירת הדמויות לא יהיה נחלתם של שחקני המולטיפלייר: "אנחנו מקווים כי נוכל לשלב את מצב יצירת הדמויות בתוך מצב הסינגל פלייר, אך הוא יהיה מיועד ברובו לשחקני המולטיפלייר".

נכון לעכשיו אין תאריך מתוכנן למתי נוכל להנות ממצב בניית הדמויות של Final Fantasy XV, אך נשמע ש-Square Enix מתכננת לשלב אותו בצורה יפה עם מצב האונליין של המשחק העתיד לצאת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י