הרשמה

Activision מפטרת עובדים מ-Infinity Ward וחברות מפתחות נוספות

למרות הרבעון המוצלח Activision מפטרת 5% מעובדיה

נראה כי גם שמרוויחים כסף העבודה שלך לא בטוחה

מפיצת הענק Activision הודיעה כי היא מפטרת עובדים מחלק מהאולפנים העובדים תחתיה. בעוד פיטורים בתוך התעשייה אינם דבר שכיח, קצת מפתיע לראות חברה מפטרת את עובדיה לאחר רבעון מוצלח.

ע"פ מגזין Kotaku, החברה צפויה לפטר כ-5% מסך העובדים שלה, כשהיא נפרדת מעובדים ממחלקות Infinity Ward, האחראית על פיתוח של חלק ממשחקי Call of Duty בינהם המשחק האחרון בסדרה - Infinite Warfare, ומחלקות נוספות.

החברה הודיעה כי היא נפטרת ב-20 עובדים מ-Infinity Ward בטענה כי המשחק האחרון בסדרת Call of Duty לא מכר את מספר העותקים אליו ציפתה החברה. בנוסף לכך, במהלך ישיבת התקציב האחרונה נאמר ע"י גורמים ב-Activision כי החברה מתכננת להחזיר את סדרת Call of Duty אל השורשים שלה.

החברה הודיעה כי הסיבות לפיטורי העובדים נובעים מכך כי היא מאגדת מחדש את המשאבים שלה על מנת שהיא תוכל להשקיע אותם בצורה ראויה בפרויקטים עתידיים עליה החברה חושבת וכדי להישאר במרוץ בשוק הדיגיטלי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:02 13.02.2017 | שימי שימי (אורח)


    Activision יודעים שהם עשו טעות אם Infinite Warfare ויבינו שצריך להקשיב למעריצי הסדרה
    איזה התרגשות Sledgehammer Games צוות מוכשר ביותר אני מאוד מקווה שהם באמת יצליחו להחזיר את cod לימים הגדולים שלו ולהחזיר את הסדרה הוותיקה לבמה המרכזית של הז'אנר fps!

    אז מה אתה חושב דניאל לברן WW2 או לחימה מודרנית?

  2. 2

    21:10 13.02.2017 | מאור ורד מאור ורד (אורח)

    אני חושב מלחמת ויטנאם או מלחמת העולם הראשונה למרות שבאטלפילד 1 עשה את זה

  3. 3

    19:46 14.02.2017 | יקיר יקיר (אורח)

    אני גם חושב ש call of duty החדש שהם עובדים עליו
    יהיה משחק מוצלח, אבל יש להבדיל ש battlefield 1 לא דומה במלא אספקטים ל call of duty מאחר והוא תמיד היה שונה בתוכן המשחקיות שלו

  4. 4

       | פורסם ע"י