הרשמה

שמועה - Shenmue HD Remaster יגיע אלינו השנה

יוצר המשחק גייס כספים באמצעות Kickstarter כדי לעבוד על המשחק השלישי בסדרה, מקורות המקורבים ל-Atlus USA אומרים כי גרסת החידוש בדרך אלינו

האם אתם מוכנים לקצת נוסטלגיה?

יכול להיות שהשנה נזכה לקבל גרסת חידוש לאחד ממשחקי העולם הפתוח המוכרים ביותר בעולם המשחקים - Shenmue. מקור המקורב ל-Atlus USA, החברה המפיצה של סדרת Shenmue, סיפר כי השנה אנחנו נזכה לקבל את גרסאות החידוש של המשחק הראשון והשני במארז שיקרא - Shenmue HD Remaster.

למרות שמדובר כרגע בשמועה בלבד, זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים אותה. בעבר SEGA רכשה את הדומיין  ShenmueRemastered.com, בעוד שבשנת 2010 Shenmue II הופיע דרך מערכת האונליין למפתחי Xbox 360 הנקראה - Partnernet.

כידוע Shenmue III הוא דווקא המשחק שכולם מצפים לו. יוצר הסדרה פתח קמפיין Kickstarter בשנה שעברה שזכה להצלחה רבה והראה כי מעריצי הסדרה עדיין לא שכחו ממנה ומעוניינים לראות איך היא תתפתח. אז למרות ש-Shenmue HD Remaster פחות ידבר אל המעריצים הוותיקים, הוא ישמש את אלה המעוניינים להתחיל את הסדרה מההתחלה בצורה הטובה ביותר.

נכון לעכשיו אין תאריך השקה ל-Shenmue HD Remaster או ידיעה על אילו פלטפורמות הוא יעבוד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:39 26.02.2017 | MaorVered001 MaorVered001

    Atlus USA מפתחים עכשיו את פרסונה 5
    ככה שאני לא כלכך בטוח אם יהיה סביבו הייפ בגלל שכולם עסוקים כרגע בפרסונה 5
    (דעה שלי)

  2. 2

    18:37 26.02.2017 | shenmue shenmue (אורח)

    חדשות נהדרות! זה יהיה מצוין לשחרר את החידוש לפני 3 וככה להכיר לכולם את המשחק, ואם הוא יתפוס מספיק חזק אולי קונאמי יחליטו לממן את המשחקים הבאים, כפי שהוא כבר אמר שהוא מתכנן עוד משחקים. אבל משחק כזה דורש השקעה מרובה, הפקה זולה לא תממש את הפוטניצאל של המשחק, אני מקווה שהפרוייקט בקיק סטאטר יהיה טוב מספיק בשביל כל המעריצים

  3. 3

       | פורסם ע"י