הרשמה

Overwatch - דמות חדשה תגיע למשחק והיא לא Doomfist

הכירו את Efi, עילוי הרובוטיקה בת ה-11 המעוניינת לשמור על ביטחון העולם

אם Efi היא הדמות החדשה, מתי נזכה לראות את Doomfist?

בליזארד ממשיכה לעשות את אחד הדברים שהיא יודעת לעשות הכי טוב - לבלבל את מעריציה עד אובדן חושים. החברה הוציאה עדכון לשרתי הבדיקה הציבוריים בהם ניתן לראות שינוי קיצוני במפת Numbai, והכל כדי לבלבל את שחקני המשחק לקראת החשיפה האפשרית של הדמות החדשה - Efi.

הסיפור עוקב אחרי הדמות החדשה אפי (Efi) - דמות צעירה אשר נחשבת עילוי ברובוטיקה. החלום של אפי הוא "ליצור משהו שישמור על הביטחון שלנו. כמו ה-OR15". כדי לחגוג את זכייתה בתחרות הרובוטיקה מטעם Adawe Foundation, אפי  מחליטה לטוס לנומבאי, אך כשהיא מגיעה אל שדה התעופה של העיר היא מגלה כי אירוע טרור שהתרחש בעיר גרם להריסתם של כל רובוטי ה-OR15. מעבר לכך האגרוף של Doomfist הנמצא בעמדת ה-Payload של המפה, נגנב גם הוא. בליזארד אף הוסיפה סימנים מתוך האירוע במפת Numbai המראים את השמדתם של רובוטי ה-OR15.

נכון לעכשיו בליזארד לא חשפה מידע בנוגע לתאריך הופעתה של הדמות החדשה, אך נראה כי בעקבות הגניבה של האגרוף של Doomfist והחשיפה של אפי, הדמות השנייה היא דווקא הראשונה לבקר אותנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:02 27.02.2017 | Gale Gale (אורח)

    האמת שאני שמח שאנחנו לא מקבלים את דומפיסט עכשיו. לדעתי בליזארד עשתה מהלך מעולה שהיא הקפיאה את ההייפ סביבו. גם נותן להם עוד זמן לאפיין אותו עם כל הסיפור, וגם תוכל שוב להפתיע במידה וישחררו אותו אחרי ש״נשכח״ ממנו.

  2. 2

       | פורסם ע"י