הרשמה

P.A.M.E.L.A מגיע לסטים ב-9 במרץ כ-Early Access

צפו בטריילר המרהיב והקריפי של PAMELA

המשחק PAMELA יגיע ב-9 במרץ השנה לסטים כמשחק Early Access, ותמורת סכום סמלי כולנו נוכל להנות מניסיונות העיר הנטושה והמפחידה Eden.

PAMELA, משחק שאפתני במיוחד מבית NVYVE, יגיע בחודש מרץ הקרוב ל-Steam בתור משחק Early Access. במאי אולפני המשחק- אדם סימונר, מספר כי מספר שנים כבר ניסה הצוות ליצור משחק הישרדות מדע בדיוני מיוחד שכזה. "ההגעה של המשחק ל-Eatly Access בסטים היא השיא של השנים הללו, היא תיצור בסיס ל-PAMELA שיאתגר שחקנים לחקור ולשרוד את גן העדן לשעבר Eden."

עלילת המשחק מתחילה כאשר הדמות שלכם מתעוררת משינה עמוקה בגן עדן, או לפחות מה שהיה גן עדן, בשם Eden. פמלה (Pamela) המשגיח הראשי של Eden, שהיא גם אינטיליגנציה מלאכותית, תיתן לכם מידע על המקום, ומידע חיוני להישרדות.

בעזרת המידע שקיבלתם יהיה עליכם לשפר נשקים, לשרוד, להשיג אוכל ומים וכמובן לגלות עוד על סיפורה הטראגי של Eden. נשמע פשוט, לא? אז זהו, שבמהלך החיפוש אחר ידע ומשאבים תיתקלו הרבה בתושביה לשעבר של העיר הנטושה, שבגלל מחלה מחרידה כלשהי הם איבדו את שפיותם. המחלה שמעוותת את האנשים חסרי הישע וגורמת להם לפעול מתוך פחד עצום, הופכת אותם לאיום משמעותי, ורק מעצימה את הרצון לשרוד.

כחלק מהארסנל שלכם (ציוד צבאי) תקבלו מכשיר שנקרא “AARM UI” שמאפשר לכם לפתוח אותו במהלך הקרב או מחוצה לו, ולשדרג נשקים או לקנות חדשים. קצת כמו סדרת משחקי Fallout. 

כמובן שיש איומים נוספים, כמו מערכת האבטחה של העיר שעדיין פעילה או האיום של מחסור במזון או משאבים בסיסיים. עם כל אלה תאלצו להתמודד במשחק. שכאמור יגיע למחשב בחנות המשחקים Steam בתור משחק Early Access.

PAMELA יגיע ב-9 במרץ השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י