הרשמה

Microsoft מכריזה על שירות חדש בשם Xbox Game Pass

לא תצטרכו להיות שותפים ב-Xbox Live Gold בשביל לקחת חלק בשירות ה-Game Pass.

פיל ספנסר, המנהל של Xbox, מכריז על שירות חדש בשם Xbox Game Pass שמספק משחקים על בסיס חודשי לשחקנים בחינם תמורת 10 דולרים בחודש (35 שקלים)

מיקרוסופט פרסמה כי היא מתכננת להוציא שירות חדש ושמו Xbox Game Pass. השירות יעבוד כך: אתם תירשמו ל-Xbox Game Pass תמורת 10 דולרים בחודש (בערך 35 שקלים). בתמורה לכספכם, יזכה אותכם המנוי במשחקים חינמיים אחת לכל חודש. במידה ועובר חודש המשחקים מהחודש שעבר נשארים אצלכם בספרייה, וזמינים בכל עת. במידה והחלטתם לבטל את ההרשמה, לא תוכלו לשחק עוד במשחקים אך ההישגים שלהם יישמרו בחשבון שלכם למקרה שתחליטו לרכוש אותם או לחזור לשירות ה-Game Pass.

פיל ספנסר (Phill Spencer), מנהל מותג Xbox מספר כי התוכנית תבדק על ידי אנשים נבחרים מ-Xbox Insider עם מספר מוגבל של משחקים. כמו כן סיפר ספנסר מעט על השירות:

"אחד הדברים הטובים ביותר לגבי Xbox Game Pass הוא שאתה יכול לגלות ולהוריד כותרים שלמים ישירות ל-Xbox One שלך." בנוסף אמר: "מה שאומר שתהיה משחקיות מלאה וחלקה ללא צורך לדאוג מבעיות אינטרנט רוחב פס או שידור."

בנוסף, נראה כי הרשמה לתוכנית הזו תזכה אתכם במספר דברים שווים נוספים. ביניהם: 20% הנחה ברכישת משחקי Xbox One, ו-10% הנחה על תוספים למשחק כגון DLC או הרחבות. יתרון משמעותי נוסף וחשוב הוא שאין צורך להיות חלק מ-Xbox Live Gold (תשלום שמספק לכם אפשרות לשחק באינטרנט הנחות ועוד לזמן מוקצב) בשביל להשתתף בשירות Xbox Game Pass.

המשחקים ישתנו כל חודש, כלומר, בכל חודש המשחקים מהחודש הקודם לא יהיו עוד זמינים להורדה בחינם ומי שהוריד אותם זוכה לשמור אותם. מיד לאחר מכן המשחקים של החודש הבא נכנסים וכך קורה אותו הדבר.

בין המשחקים תוכלו למצוא כותרים גדולים כגון Halo, Payday ועוד. ולמקרה שזה לא מספיק, השירות יכלול גם משחקי תאימות לאחור מה-Xbox 360.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:20 01.03.2017 | סשה סשה (אורח)

    חצי מחיר מ-Xbox Live Gold (שנתי)
    שווה לחכות ולראות אם הם מביאים את אותם משחקים שמגיעים בלייב
    נשמע שאם לא משחקים במולטיפלייר זה יכול להיות שווה

  2. 2

    12:01 01.03.2017 | מסכים עם סשה מסכים עם סשה (אורח)

    ממש שווה לאלו שלא משחקים באונליין למרות שאין יותר מידיי מה לעשות בסינגל אלא אם אתה משחק עם חברים/משפחה
    השאלה איזה משחקים יביאו שם...

  3. 3

    13:32 02.03.2017 | ron77 ron77 (אורח)

    אין לי קונסולה אבל יש לי מחשב עם ווידוס 10 איך מורדים או קונים משחקים שמירוסופט אומרת שהם תואמי ךווינדוס 10 ואיקס בוקס ואם אפשר לשחק אותם על מחשב

  4. 4

       | פורסם ע"י