הרשמה

צפו ב-90 דקות מתוך The Legend of Zelda: Breath of the Wild

האם כל ההייפ מסביב משחק הזלדה החדש מוצדק? הנה 90 דקות שאולי ישכענו אתכם לקנות Nintendo Switch

אם אתם מעוניינים לשחק במשחק, אך עדיין לא מוכנים להשקיע בקונסולה חדשה, The Legend of Zelda: Breath of the Wild זמין גם ל-Wii U

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, הוא כנראה המשחק המדובר ביותר בימים האחרונים. כנראה לאור העובדה שהוא משחק הביכורים של ה-Nintendo Switch ומשחק נוסף בסדרת זלדה, כשהוא גם זוכה לביקורות מהללות ברחבי האינטרנט. אבל כמובן שאנחנו גרים בישראל, מדינה בה נינטנדו לא הצליחה להשאיר טביעת רגל גדולה מספיק כדי שסדרת זלדה תהפוך להיות של עניין בשגרה, ולכן לא תמצאו פה הרבה גיימרים עם קונסולת Wii U, או כאלה שמתכננים לרכוש את ה-Nintendo Switch.

בגלל סיבה זו, החלטנו לפנק את הסקרנים הרבים על סרטון של היוטיובר Arekkz Gaming בו הוא מציג את 90 הדקות הראשונות של The Legend of Zelda: Breath of the Wild. בסרטון זה תוכלו לראות את לינק מתעורר לאחר שינה ארוכה של 100 שנים, לגלות כי הוא איבד את הזכרון שלו וכי ממלכת היירול נהרסה. מהר מאוד לינק יפגוש באדם זקן שידריך אותו אל המסע החדש שלו לשחרור הממלכה מהאיום הגדול Calamity Ganon.

מה אתם חושבים על 90 הדקות הראשונות של The Legend of Zelda: Breath of the Wild? האם הם מהווים סיבה טובה להשקיע באחת הקונסולות של נינטנדו?

המשחק זמין ל-Nintendo Switch וה-Wii U.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י