הרשמה

The Legend of Zelda: Breath of the Wild- מזל טוב! קיבלתם חרא?

שחקן שאסף את כל ה-Korok Seeds במשחק קיבל אביזר בצורת קקי מוזהב

האם נינטנדו מנסה לומר משהו על משחקיות מודרנית בעולם הפתוח?

לאסוף חפצים במשחקי עולם פתוח הפכו להיות דבר בשגרה. בין אם מדובר חבילות הסודיות שהתחבאו במשחקי GTA הקלאסיים, בקבוקי הבירה הישנים ב-Assassin's Creed: Syndicate או אפילו ה-Relics ב-Far Cry 3, נראה שאין אפשרות למצוא משחק עולם פתוח בו אין לכם לפחות משהו אחד לאסוף, כשחלקם מהנים וחלקם פחות. 

נראה כי נינטנדו שמה לב לאופנה שסוחפת את משחקי העולם הפתוח בעשור האחרון, כשהיא החליטה להוסיף למשחק חפצים לאיסוף משל עצמה. ב-The Legend of Zelda: Breath of the Wild, אתם תגלו מהר מאוד כי תוכלו לאסוף במשחק דבר הנקרא Korok Seeds, אותם אתם יכולים לתת לאחת הדמויות במשחק כשזו תגדיל לכם את כמות האביזרים שאתם יכולים לסחוב עימכם. אך לאחר שתסיימו לנפח את כמות ה-Inventory שלכם לרמה המקסימלית, תוכלו להמשיך לאסוף אותם בשביל פרס.

משתמש Reddit העונה לשם XfateawaitsX פרסם את הפרס שלו לאחר שאסף 900 Korok Seeds במשחק. אם חשבתם שהעבודה הקשה של המשתמש תגרום לו להרוויח איזה כלי נשק אגדי או חתיכת ציוד מדליקה, חשבו שוב. נינטנדו החליטה לפנק את השחקנים שהצליחו לאסוף את 900 Korok Seeds במה שנראה כמו חרא מוזהב, כשבתיאור האביזר אפילו רשום שהוא מסריח מאוד.

האם מדובר סתם בהטרלה מצד החברה היפנית או זעקת מחאה כי שחקנים מבזבזים יותר מדי זמן באיסוף חפצים לא חשובים? מה אתם חושבים?

The Legend of Zelda זמין לשחקני ה-Switch וה-Wii U.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:48 16.03.2017 | לירן לירן (אורח)

    חח גדול

  2. 2

    17:46 16.03.2017 | Morat Morat (אורח)

    לדעתי זאת הטרלה

  3. 3

    19:59 16.03.2017 | MasterCopper MasterCopper

    חחח קורע

  4. 4

    09:54 21.03.2017 | Or.A Or.A

    חייבים לאהוב את נינטנדו חחח

  5. 5

       | פורסם ע"י