הרשמה

GameStop משבחת את ההשקה המוצלחת של ה-Nintendo Switch

רשת חנויות המשחקים האמריקאית מהללת את ההשקה המוצלחת של הקונסולה החדשה של נינטנדו

נראה כי לא עובר רגע בלי שאנחנו שומעים על הקונסולה החדשה של נינטנדו

כן כן, נראה כי העולם עדיין לא נרגע מההשקה המוצלחת של קונסולת ה-Nintendo Switch. ההצלחה והבאז האינטרנטי שהקונסולה החדשה של נינטנדו חווה בימים האחרונים רק מראה לנו כמה שהיא הצליחה לתפוס את תשומת ליבם של הצרכנים, כשאפילו סגן אחראי הסחורה של הרשת מהלל את ההשקה המוצלחת של הקונסולה היפנית.

אריק ברייט (Eric Bright), סגן אחראי הסחורה של GameStop, אמר למגזין Game Rant שההשקה של ה-Nintendo Switch הייתה אחת החזקות והמוצלחות ביותר של השנים האחרונות: "חנויות מרחבי המדינה היו מפוצצות בלקוחות שלא יכלו להתאפק ולשים את הידיים שלהם על קונסולת ה-Nintendo Switch. זוהי אחת ההשקות החזקות והמוצלחות של קונסולה ב-GameStop בשנים האחרונות. ולכל אלה המחפשים קונסולת Nintendo Switch, אל תדאגו- אנחנו נקבל עוד".

נראה כי נינטנדו הפיקה לקחים מההשקה של ה-Wii U, כשהצליחה להפוך את ההשקה של הקונסולה החדשה שלה לשיחת היום.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:10 06.03.2017 | 77gamer 77gamer (אורח)

    לא קולט למה הם לא משיקים את הקונוסולה כבר עכשיו עם תמיכה לאחור במשחקים של wii u או אפילו של wii, ברור לי מעל לכל ספק שזה היה מכפיל ומשלש את המכירות שלהם, אני בטוח לגמרי שיש מלא אנשים כמוני שרוצים מאד לקנות את הקונסולה הזאת ולא קונים אותה עכשיו כי אין לה מספיק משחקים, בקושי איזה ארבע חמש והשאר בפיתוח, פשוט טמטום!!! לא מבין את זה בכלל!!! יש למישהו הסבר??

  2. 2

       | פורסם ע"י