הרשמה

Mass Effect: Andromeda מקבל שני סרטונים חדשים על ה-Jaal וה-Pathfinder

סרטונים חדשים מסבירים לנו על המין החדש ועל התפקיד שלנו במשחק עבור האנושות

BioWare ממשיכה בסרטוני ההסברה כאשר הפעם היא מסבירה לנו על מין ה-Angara החדש ועל תפקיד ה-Pathfinder שאותו נגלם במשחק

Mass Effect: Andromeda נמצא במרחק שבוע מהשקה גדולה במיוחד, ובימים האחרונים אנו עדים לכמות נכבדה של סרטונים שמסבירים עוד ועוד על מרכיבי מפתח במשחק המצופה של BioWare. 

הפעם, חושפת החברה שני סרטונים חדשים כאשר הסרטון הראשון מדבר על מין חייזרי חדש בשם Angara, ובאופן ספציפי יותר הסרטון מדבר על הדמות Jaal שהוא חלק ממין ה-Angara והוא צפוי ללוות אותנו במשימות שלנו במשחק. מין ה-Angara היה בעבר מין מאוד מפותח, אבל הפלישה של ה-Kett, שהם בעצם האויבים במשחק, לצביר ה-Helius פגעה קשות בציוויליזציה של ה-Angara. כעת, קבוצה גדולה מה-Angara הם חלק מהמחתרת כנגד ה-Kett. הדמות Jaal יצטרף לצוות שלנו זמן קצר לאחר הגעת ה-Andromeda Initiative, והוא מחזיק בתפקיד בעל דרגה גבוהה במחתרת. הסיבה ש-Jaal בוחר להצטרף לצוות שלנו היא בגלל שבני ה-Angara הפכו לזהירים וחדשנים במיוחד לאחר שמין אחר פלש וכמעט הרס את הציוויליזציה שלהם. 

הסרטון השני כולל שיתוף פעולה עם אסטרונאוט מסוכנות החלל האירופית ותפקידו הוא להסביר לנו על תפקיד ה-Pathfinder, התפקיד שאותו בעצם נגלם במשחק מוגדר כ"ההרפתקן הגדול של האנושות". המשימה שלנו היא למצוא בית חדש למין האנושי באזורים שלא נחקרו בצביר ה-Helius. הסיבה שבגללה יש שיתוף פעולה עם האסטרונאוט היא כדי להמחיש את האמרה שלמרות שאסטרונאוטים לא הגיעו לגלקסיות רחוקות עדיין, הם עדיין מוגדרים כ"חוקרי חלל אמיתיים". 

Mass Effect: Andromeda יגיע ב-23 למרץ עבור ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י