הרשמה

Sniper Elite 4: תוכן חדש לקמפיין ולמולטיפלייר מגיע השבוע

תוכן חדש מגיע ביום שלישי

החלק הראשון של המיני קמפיין Deathstorm מגיע ביום שלישי ביחד עם תוכן חינמי חדש למולטיפלייר

הפרק הראשון של Deathstorm, המיני קמפיין החדש של Sniper Elite 4 מגיע ב-21 למרץ עבור ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי והוא כולל תוכן חדש ותוספים חינמיים למולטיפלייר. 

הפרק הראשון של Deathstorm שנקרא Inception ("התחלה") הוא החלק הראשון של הקמפיין החדש מתוך שלושה פרקים שיגיעו בקרוב. Inception מתרחש לאחר סיום העלילה הראשית והוא לוקח את השחקנים לשטחים הקרים של צפון איטליה שם נמצא בסיס ימי של הצי הנאצי שעובר מתקפה. קרל פיירבורן נשלח על מנת לסיים את מה שהמתקפה התחילה, אבל המטרה העיקרית שלו נוגעת בכלל לפרויקט מנהטן הסודי: להביא חבילה מסתורית וחשובה שמכונה Deathstorm. 

מלבד החלק הראשון של המיני קמפיין, ביום שלישי תגיע גם חבילת ההרחבה The Night Fighter שכוללת שלושה נשקים חדשים, סקין הסוואה לילית לשמונה נשקים, וזוג סקינים לדמויות הגבר והאישה. שחקני המולטיפלייר יזכו לקבל מוד חדש וחינמי בשם Elimination. המוד החדש מחלק 12 שחקנים ל-2 קבוצות והעיקרון הוא די פשוט: אם אתם הורגים שחקן מהקבוצה היריבה, השחקן יוצא לשבת בצד והקבוצה נשארת במיעוט מספרי. אבל, אם הקבוצה היריבה מצליחה להרוג מישהו מהקבוצה שלכם, הם יכולים להחזיר למשחק שחקן שיושב בצד, וכך הלאה. 

בנוסף, שחקני Sniper Elite 4 מקבלים סוף סוף את מפת המולטיפלייר החינמית הראשונה שנקראת Night Woods. להזכירכם, המפתחת Rebellion הכריזה שכל התוכן למולטיפלייר יהיה מעתה חינמי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י