הרשמה

Horizon: Zero Dawn הוא המשחק הבלעדי הנמכר ביותר ל-PS4

המשחק של Guerrilla Games לא רק זוכה לביקורות מהללות, אלא גם מצליח למכור עותקים בקצב היסטרי

נכון לעכשיו, המשחק מכר מעל 2.6 מיליון עותקים ברחבי העולם

בימים בהם יוצאים לשוק משחקים כמו The Legend of Zelda: Breath of the Wild ו-Ghost Recon: Wildlands, זו לא העבודה הקלה ביותר לבלוט מעל המתחרים, אך נראה כי Horizon: Zero Dawn, משחקה של Guerrilla Games הצליח לעשות בדיוק את זה. 

על פי מספרים שפורסמו ממכירות של Horizon: Zero Dawn דרך החנות הדיגיטלית של סוני ועותקים פיזיים של המשחק, המשחק מכר 2.6 מיליון עותקים בשבועיים בלבד, מה שהופך אותו לכותר הבלעדי הנמכר ביותר לקונסולת ה-PS4.

ראש מחלקת המכירות של Guerrilla Games, הרמן הולסט (Hermen Hulst), אמר: "אנחנו שמחים מאוד לראות ש-Horizon: Zero Dawn התקבל על ידי שחקנים ומבקרים כאחד. הפיתוח של המשחק נעשה על ידי עבודה המגיעה מאהבה, כך שזה מספק עד מאוד לראות כי ציבור השחקנים מראה לו כל כך הרבה אהבה, דבר שהרגשנו במהלך תהליך הפיתוח שלו".

הולסט אמר כי Guerrilla Games כבר מתכננת את פרקי ה-DLC של המשחק, כשהראשון מבינהם יעמיק לנו את הסיפור של אלוי ויספר לנו על ההתחלה שלה כילדה צעירה.

בעבר סוני התייחסה לכך של-Horizon: Zero Dawn יש פוטנציאל גדול להפוך ולהיות שובר קופות, כשהם אף אמרו כי אלוי יכולה להיות "האייקון העתידי של PlayStation".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:38 19.03.2017 | יש יש (אורח)

    זו שמחה בשבילי לראות שהמשחק הזה עם ההיפ הענק שהיה לו לפני יציאתו,מצליח אפילו להתעלות עליו ולהציב רף גבוה יותר למשחקי וידאו בכלל,כמובן עד שthe last of us 2 יצא...

  2. 2

       | פורסם ע"י