הרשמה

Battlefield 1 מקבל ארבע וריאציות לנשקים קיימים במשחק

שחקני שרתי הבדיקה של המשחק יכולים לבדוק את הנשקים כבר עכשיו

צפו בסרטון על מנת ללמוד על הנשקים החדשים שיתווספו לארסנל של Battlefield 1.

לאחר שקיבלנו מספר כלי נשק חדשים דרך הרחבת They Shall Not Pass, הגיעה ההזדמנות שלנו לקבל כלי נשק חדשים ללא הצורך להוציא כסף על תכני DLC. הנשקים החדשים אינם בדיוק חדים, אלא וריאציות של כלי נשק הקיימים במשחק. 

Assault – Hellriegel 1915 Defensive

וריאציה לנשק זה מגיעה עם כדורי מחסנית המכילה 120 כדורים וחצובה. הנשק נועד להיות מעיין גרסה נייחת של ה-Hellrigel. על מנת לפתוח אותו תצטרכו להשיג 300 הריגות על ה-Hellriegel 1915 Factory ו-20 הריגות עם מוקשי AT.

Medic – Selbstlader 1906 Sniper

גרסה זו של ה-Selbstlader 1906 הופכת את הנשק לרובה צלפים, כשהוא מגיע עם כוונת צלפים וחצובה. המטרה היא להפוך את ה-Selbstlader 1906, שידוע בדיוק שלו למדויק אף יותר. על מנת לפתוח את הנשק שחקנים יצטרכו להשיג 300 הריגות עם ה-Selbstlader 1906 ו-25 הריגות עם מטול.

Support – Huot Automatic Optical

נשק ה-Huot Automatic Optical נועד לאפשר לשחקני ה-Support להנות מיותר תנועה ממה שהם רגילים אליה. נשק ה-Huot Automatic Optical מגיע עם ידית לשיפור האחיזה והשתלטות על הריקושטים מיריה וכוונת משופרת. על מנת לפתוח את אותו עליכם להשיג 300 הריגות עם המקבילה הקיימת שלו ב-Battlefield 1 ו-25 הריגות עם מטעני Limpet.

Scout – Martini-Henry Sniper

נשק ה-Martini-Henry מקבל וריאציה חדשה ההופכת אותו לרובה צלפים. שחקנים שיפתחו את הנשק החדש יהנו מכוונת חדשה וחצובה. על מנת לפתוח את נשק זה שחקנים יצטרכו להשיג 300 הריגות עם ה-Martini-Henry ו-25 הריגות עם הביונטה.

שחקני שרתי הבדיקה של Battlefield 1 כבר יכולים להנות מהנשקים החדשים, אך נכון לעכשיו אין תאריך מתי כלל השחקנים יוכלו להתחיל לירות בהם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י