הרשמה

הפרק המבוטל של Half Life 2 נחשף בתמונות חדשות

כך נראית Ravenholm המושלגת

תמונות מפרק מבוטל של Half Life 2 שהיה בפיתוח של Junction Point נחשפו ברשת

בעבר היה תכנון להוציא את המשחק Half Life 2 במספר פרקים. חברת Valve השיקה בעצמה את פרק 1 ופרק 2 ולאחר מכן הכריזה על הפרק השלישי בסדרה. אבל, הפרק השלישי הזה ועוד מספר פרקים שהיו אמורים להגיע ממפתחות אחרות לעולם לא הצליחו להגיע למדפים מאחר ו-Half Life 2 נשכח בחולות הזמן והפך לאגדה. 

אחד הפרקים האלה היה תחת פיתוחה של חברת Junction Point, הסטודיו שהוקם ע''י יוצר המשחקים האגדי וורן ספקטור (Warren Spector). ספקטור דיבר על כך בעבר בראיון שערך לאתר Game Informer כשאמר ש-Junction Point עבדו על פרק שהיה אמור למלא מקום באחד הפערים שנוצרו בעלילה של Half Life. בפרק שעבדו עליו ב-Junction Point היה אמור להופיע כלי חדש שנקרא Magnet Gun. ספקטור מסביר ש: "הגענו לכל כך הרבה דרכים מגניבות שבהן נוכל להשתמש ב-Magnet Gun. דברים שונים לגמרי ממה ש-Valve עשו. אני עדיין חושב שזה היה יכול להיות טוב, אבל אחרי שהעסקה שלנו עם דיסני החלה להניב פירות, פשוט לא יכולתי לומר לא לדיסני, תמיד רציתי לעבוד שם לכן אף פעם לא סיימנו את העבודה עם Valve."

כעת, תמונות מהפרויקט המבוטל של Junction Point הגיעו לרשת והן חושפות את העיר Ravenholm האייקונית מכוסה במעטה שלג. אתר ValveTime פרסם את התמונות לאחר שהן הגיעו אליו מהקבצים המקוריים של המפות של Half Life 2. אתר ValveTime: "השחקן מתנגש במחסן עם הגונדולה שלו. הוא מתעורר בחדר עם 2 דמויות מיוחדות שנקראות דאנקן וסקוטר. תחנת רכבת ובניינים נמצאים בקרבת מקום. ברחובות, קבוצה של מורדים ו-Combine Soldiers נלחמים ביניהם."

חברת Junction Point כמובן לא הייתה היחידה שעבדה על פרק של Half Life מאחר וגם Arcane (מפתחת Dishonored ו-Prey) עבדה על פרק רביעי שנקרא Return to Ravenholm, שכאמור לעולם לא ראה אור.

נראה ש-Ravenholm הייתה אמורה לגלם חלק חשוב ב-Half Life 2. האם אתם מייחלים שזה היה מגיע בסופו של דבר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:05 28.03.2017 | Or.A Or.A

    כתבה די כושלת, סליחה על המילה.
    מה שאני רואה בתמונות אלה מפות מהגרסאות המשוחררות שמוצגות בתוכנת העריכה של המשחק.(hammer editor)
    ועוד יותר מעליב, זה הבחור שהעלה את התמונות, כי אפילו לא היה לו את כל התוכן כדי לצייר את זה.

  2. 2

       | פורסם ע"י