הרשמה

פיל ספנסר מדגיש כי כותרי השקה ל-Scorpio הם "קריטיים"

ספנסר משיב על שאלות של לקוחות מוטרדים בטוויטר

ספסנר מבטיח כי החברה מחוייבת להוציא משחקים בלעדיים ל-Project Scorpio ביום ההשקה

למרות שהוכרז כמעט לפני שנה, Project Scorpio עדיין ממשיך לתפוס כותרות, במיוחד שסוני חוגגת השקה מוצלחת ל-PS4 Pro ו-Horizon: Zero Dawn, שפשוט נראה מדהים על הקונסולה החדשה של סוני.

פיל ספסנר (Phil Spencer), ראש המחלקה של Xbox העולמית, נשאל ע"י לקוחות עתידיים האם נוכל לצפות למשחקים בלעדיים יחד עם ההשקה של Scorpio, כשעל כך ספנסר ענה בחיוב, אך עם קמצוץ של מסתורין. ספנסר נשאל אם כותרים כמו State of Decay 2 ו-Crackdown 3 יהיו זמינים בהשקה, כשעל כך ספנסר ענה כי החברה מתרכזת במשחקי צד ראשון (משחקים מבית מיקרוסופט והחברות העובדות תחתיה).

זו לא הפעם הראשונה שספסנר מדבר על כותרי ההשקה שיהיו זמינים לסקורפיו. בשבוע שעבר ספסנר נשאל האם שחקנים צריכים לדאוג ממשחקים חדשים שיגיעו בשנה הבאה, או שהחברה תהיה ממוקדת מדי ב-Project Scorpio. על כך ספסנר השיב: "מאוד מפוקסים על משחקי צד ראשון. אהיה זהיר כאשר אנו מכריזים על דברים אך אני יודע כי משחקי צד ראשון הם קריטיים".

נכון לעכשיו לא ידוע יותר מדי על Project Scorpio מלבד שמועות שונות בנוגע לכוח שיש לקונסולה מתחת למנוע, אך אנחנו נדע יותר באירוע של מיקרוסופט שיערך ב-11 ביוני בשעה 23:00 (שעון ישראל).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:44 28.03.2017 | אופיר אופיר (אורח)

    E3 getting ready

  2. 2

       | פורסם ע"י