הרשמה

שמועה: המשחק החדש בסדרת Call of Duty יקרא Call of Duty WW2

לאחר שראינו את התמונות המודלפות של חברת Sledgehammer, אנחנו שומעים לראשונה את שם המשחק החדש בסדרת Call of Duty

האם החזרה אל העבר תצליח להושיע את הכותר המדשדש?

נראה כי השמועות סביב המשחק החדש בסדרת Call of Duty אינן מוכנות להירגע. לאחר שראינו מספר תמונות מודלפות ע"פ מקור אנונימי מציגות את המשחק החדש בסדרה, נראה כי נחשף פרט נוסף על המשחק החדש. ע"פ השמועה האחרונה, המשחק החדש בסדרת Call of Duty יקרא Call of Duty: WW2.

השמועה מגיעה ממקורות המקורבים למגזין EuroGamer, אך המגזין אינו מוכן לפרט מאיפה ליקט את המידע. בנוסף נאמר כי המשחק החדש בסדרה יפותח ע"י Sledgehammer Studios, האחראית על Call of Duty: Advanced Warfare.

זו לא תהיה הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על כך שהסדרה תחזור אחורה אל שורשיה. בשנת 2014 מנכ"ל Sledgehammer Studios, מיכאל קונדריי (Michael Condrey), הביע את רצונו להכין משחק שיתמקד במלחמת העולם השנייה: "משחק לדור הבא, עם רמת ההפקה המתקדמת ביותר תוכל ליצור משחק מרשים בדומה ל-Band of Brothers".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:42 28.03.2017 | Games Games (אורח)

    Sledgehammer *games

  2. 2

    20:22 28.03.2017 | WarFox89 WarFox89

    "משחק לדור הבא, עם רמת ההפקה המתקדמת ביותר (ומנוע ישן ועייף בן יותר מ-9 שנים שנראה כמו חרא) תוכל ליצור משחק מרשים בדומה ל-Band of Brothers".

    תוקן ;)

  3. 3

    00:29 29.03.2017 | שימי שימי (אורח)

    ל WarFox89 אל תדאג Glen Schofield and Michael Condrey הם אנשים מאוד רציניים שמדובר בסדרת המשחקים המצליחה בכל הזמנים אז אפשר לסמוך אליהם אני מאמין שהולך להיות מדהים!
    תהנו VGAMES!

  4. 4

       | פורסם ע"י