הרשמה

Red Dead Redemption 2 ו-Forza 7 יודגמו על קונסולת Project Scorpio

מיקרוסופט עושה שרירים לקראת החשיפה של Project Scorpio

Red Dead Redemption 2 ו-Forza 7 הם רק חלק מהכותרים שמיקרוסופט תשתמש בהם לחשיפת היכולות של Project Scorpio

חומרים שיווקיים שהגיעו לאתר Windows Central חושפים שמיקרוסופט מתכננת להשתמש ב-Forza Motorsport 7 כמשחק המרכזי של הקונסולה הבאה של מיקרוסופט שמכונה Project Scorpio. המקור ציין שמשחק המרוצים נראה מדהים ברזולוציית 4K שהיא אחת מהתכונות של הקונסולה החדשה. כותרים נוספים מבית מיקרוסופט שעלולים לקבל חשיפה מורחבת הם Crackdown 3 ו-State of Decay 2. יחד עם זאת, כותרים חיצוניים שיזכו לחשיפה הם Call of Duty (ככל הנראה World War 2) ו-Star Wars: Battlefront 2. ולבסוף, הדובדבן שבקצפת הוא כמובן Red Dead Redemption 2 שיוצג ברזולוציית 4K על פני הקונסולה החדשה. 

כאמור, Red Dead Redemption 2 הוכרז בחודש אוקטובר בשנה שעברה עבור PS4 ו-Xbox One. יחד עם ההכרזה, חברת רוקסטאר ו-Take Two חשפו ששחקני PS4 יזכו להיות הראשונים לקבל גישה לתוכן אונליין. המפתחות לא חשפו תאריך השקה חוץ מחלון זמנים של סתיו 2017, אבל הדלפה חושפת שיש לצפות למשחק ב-3 באוקטובר השנה. 

ביחד עם הכותרים שצוינו, אתר Windows Central ציין שיהיו כותרים שיגיעו ברזולוציית 4K ישירות מהקופסא, ויהיו משחקים שיותאמו במיוחד לקונסולה החדשה. מיותר לציין שתהיו חייבים להחזיק בטלוויזיית 4K על מנת להנות מהגרפיקה המשופרת. בנוסף, נטען שהקונסולה החדשה תכלול תאימות לאחור לכותרי Xbox 360. 

מיקרוסופט טרם החליטה האם היא תחשוף פרטים נוספים על Project Scorpio לפני תערוכת E3 2017 שתתקיים בחודש יוני. בחודש פברואר חשפה החברה שהיא תקיים מסיבת עיתונאים במרכז Galen בלוס אנג'לס ביום ראשון, ה-11 ביוני.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:35 02.04.2017 | אופיר אופיר (אורח)

    אני מאמין ש-COD ייחשף במסיבה של סוני

  2. 2

    09:55 03.04.2017 | WarFox89 WarFox89

    "ו-Forza 2" ?

  3. 3

       | פורסם ע"י