הרשמה

Overwatch: הסקינים של אירועי אפריל הודלפו דרך החנות של Xbox

למרות התמונות שהופיעו בחנות הדיגיטלית של Xbox, בליזארד שומרת על זכות השתיקה

האם אתם חושבים שמדובר בסקינים האמיתיים או בזיוף?

לאחרונה סיפרנו לכם כי בליזארד תערוך לראשונה במהלך חודש אפריל את אירוע Overwatch הראשון שיהיה קשור ליקום המשחק ולא אל העולם אמיתי. החברה שחררה טיזר קצרצר בו אנחנו יכולים ללמוד כי האירוע החדש יחל ב-11 או ב-12 באפריל, אך מעבר לכך אנחנו לא יודעים דבר.

אך כמובן מעבר למצב המשחק החדש שיגיע לאירוע, שחקנים ישמחו לגלות בפעם נוספת אילו סקינים מגניבים יחכו להם הפעם ב-Loot Boxes של המשחק, ונראה כי חלקם לפחות נחשפו בטעות.

משתמש Reddit גילה במקרה בדף הבית של קונסולת ה-Xbox One שלו תמונה של טרייסר, טורביון וריינדהראט כשהם לבושים כולם בכחול, בדיוק כמו בקומיקס האחרון שיצא למשחק Uprising ששוחרר בשבוע שעבר. כמובן שאם אלה אכן הסקינים החדשים של האירוע של Overwatch, אנחנו נזכה לראות גם דמויות נוספות מהמשחק מעוטרות בשריון כחול.

ג'ף קפלן (Jeff Kaplan), הבמאי של Overwatch סיפר למגזין PCGamesN על הסיבות ליצירת אירוע שאינו קשור לעולם שלנו: "שמענו את קריאתם של שחקנים רבים המעוניינים באירוע Overwatch שלאו דווקא יהיה קשור אל העולם אמיתי, ושהם רוצים אירוע שיהיה מקושר אל העולם של Overwatch".

קפלן הוסיף כי האירוע יהיה האירוע האינטרקטיבי הראשון מסוגו, אך לא ציין איך נוכל בדיוק לחוות אותו: "האירוע יהיה משהו בסגנון של שחקנים יראו את האירוע ויתחילו לשחק באירוע. אני חושב שגם הם (השחקנים) ישימו לב כי הקשבנו להערות שלהם".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י