הרשמה

Battlefield 1 יקבל עדכונים חודשיים, תמונות חדשות מה-DLC הבא

פרטים חדשים מהבלוג של המשחק

DICE עוברת למתכונת של עדכונים חודשיים וחושפת תמונות קונספט של ההרחבה הבאה

חברת DICE מתייחסת לעתיד של Battlefield 1 בבלוג שלה בו היא מסבירה מה עתיד להגיע למשחק בקרוב. 

ראשית, המפתחת מאשרת שהמשחק יתחיל לקבל עדכונים חודשיים. בעבר, תוספות חדשות למשחק היו אמורות להגיע בעדכונים עונתיים, כלומר ארבע תוספות משמעותיות בשנה. "בהתחשב בעובדה שיש לנו עוד הרבה להוציא עבור המשחק, החלטנו לעבור למתכונת של עדכונים חודשיים", אמרו ב-DICE. "במתכונת החדשה הזאת, אנחנו הולכים להביא עוד דברים שאתם רוצים, מהר יותר מתמיד". 

העדכון הגדול הבא של Battlefield 1 - עדכון האביב, יביא עימו סוף סוף את ה-Platoons למשחק. אם אתם לא מכירים את משחקי Battlefield הקודמים, Platoon יאפשר לכם לצרף חברים וליצור סוג של יחידה (קלאן אם תרצו). זה כרגע כל מה שידוע על עדכון האביב, כאשר ב-DICE אמרו שפרטים נוספים בדרך. 

בנוסף, עדכון שמתוכנן בחודש מאי אמור להפוך את המשחק ל"חסר חיכוך ככל האפשר", נאמר ב-DICE. "זה כולל לייעל את מהלך המשחק באופן כללי במפות, ותיקון כל התלונות של השחקנים באשר לגיימפליי של המשחק במטרה לגרום למשחק להרגיש מאוזן והוגן יותר. צוות הפיתוח שלנו עובד כעת גם על שיפור לתוכנית Rent a Server של המשחק, דבר שאמור להגיע בקרוב."

החלק השני של הבלוג דיבר על ההרחבה הבאה של המשחק, In The Name of the Tsar. כמובן שכבר ידענו על ההרחבה מראש, אבל כעת DICE חושפת תמונות קונספט שיראו לנו מה ההרחבה מכינה עבורנו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:30 10.04.2017 | עיאש עיאש (אורח)

    פסיכי לגמרי!!

  2. 2

    13:07 10.04.2017 | איתן איתן (אורח)

    אפשר לראות בתמונות נשקים חדשים כמו:
    mossin nagant m1890, federov avtomat, mg14

  3. 3

       | פורסם ע"י