הרשמה

יוצר Fable מדבר על מצלמת ה-Kinect והמפלה החזקה שלה

למרות שיצר משחק לא רע למצלמה של מיקרוסופט, יוצר Fable אומר כי ה-Kinect הייתה "תאונת רכבת"

האם היוצר של Fable עדיין כועס על כך שמיקרוסופט לא הייתה מוכנה להשקיע ב-Fable 4?

יוצר סדרת המשחקים המצליחה Fable, פיטר מולינו (Peter Molyneux), היה בעבר אחד התומכים הגדולים ביותר של המצלמה של מיקרוסופט Kinect, אך עכשיו נראה כי הוא מחזיק בדעה שונה לגמרי.

מולינו, שהתראיין למגזין IGN העולמי, סיפר כי למרות שבעבר היו לו ציפיות גדולות מהמצלמה של מיקרוסופט לאחר שנחשפה לראשונה, הוא התאכזב מאוד ממה שהחברה הציגה בסופו של דבר לקהל השחקנים וציפה כי יהיה ניתן לעשות עבודה טובה בהרבה כדי לנצל את הפוטנציאל החבוי של מצלמת ה-Kinect.

בעבר מולינו היה אחד התומכים הראשונים של מצלמת ה-Kinect, כשהיה בין הראשונים להוציא לה את הדמו של Milo וכמובן את Fable: The Journy, משחק הספין-אוף המוצלח של סדרת Fable שנעזר ביכולות של מצלמת ה-Kinect.

בעוד אנחנו יכולים להבין את הטענות של מולינו, אנחנו גם צריכים לזכור כי מיקרוסופט היא האחראית על סגירת חברת המשחקים שבה עבד Lionhead Studios. החברה הייתה אמורה להוציא משחק Fable בסגנון MMO לשחקני Xbox One ו-Windows 10, כשמיקרוסופט דחתה את ההצעה שלהם ל-Fable 4 בטענה שהוא "מורכב מדי".

דניאל לברן - עורך ראשי

דניאל לברן - עורך ראשי

משחק על: PC, Xbox One, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי ב- Dragon Ball Z: Budokai, Star Fox 64

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

כשאני לא משחק אני:חופר לאנשים סביבי על משחקים

מסר לעולם: לא באמת צריך לתפוס את כולם בשביל ליהנות

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י