הרשמה

רוח חדשה בפורום נינטנדו

ימים טובים עוברים על פורום נינטנדו

לאחרונה פורום נינטנדו נהנה משינוי פנים לטובה. בין כל השיפורים שניתן למנות, איכות הדיונים בו השתפרה, עולות חדשות קהילה באופן רציף, הצטרפו לפורום משתתפים חדשים ומעניינים, וכן הלאה. בהתאם לאותה מגמה, אני מתחיל במסורת חדשה ובה אני מסכם בעמוד חדשות דינמי ומיוחד את האירועים האחרונים בפורום, למען הנוחות והעניין, כולל המלצות חמות וסיכומים שונים.


בעמוד החדשות הושקעה מחשבה רבה, הן מבחינת תוכן, הן מבחינה גרפית, והוא נוצר על מנת לעודד את הסדר בפורום ולסייע לכל משתתף להיות מעודכן ולהתמצא בו, כך שכיום, בזכות עמוד זה ובזכות שאר הגורמים שמניתי, הפורום הוא ידידותי יותר מאי פעם.

כמו כן, גרסה מיוחדת של עמוד החדשות בפורום נינטנדו תועלה מדי פעם גם ל'חדשות הקהילה' ותעדכן גם בו לגבי מפגשים, אירועים שונים, מדריכים שימושיים, תחרויות, דיונים חדשים וטובים, ועוד אייטמים שונים, כל אלה על מנת לאפשר לכל מי שמעוניין בכך, גם לחבר'ה חדשים, להשתלב בפורום טוב יותר.
כ
מובן, זו רק ההתחלה, הן בעמוד החדשות והן בפורום כולו, וביחד עם המנהל החדש שמונה, איתי (shgadlic), אנו מקווים להצעיד את הפורום קדימה ולספק תוכן יותר מעניין ואיכותי.

לאחרונה אני משקיע זמן רב בשינוי פני הפורום, ואני מקווה שמרבית המשתתפים בו חושבים שלטובה. זו בסה"כ קהילה קטנה, אבל ההנאה מהתחביב הזה הוא גדול, וזה מה שנותן לי את המוטיבציה להשקיע כל כך.

עכשיו, אני לא חושב שצריך להיות מנהל פורום כדי להשקיע בצורה כזו, אלא העניין בכך אמור להיות של כולנו. אני אכן מקווה שכבר בעתיד הקרוב, כמה שיותר ישפיעו ויעודדו את השינוי לטובה, כי כמה כבר התחילו.

תודה רבה.
רונן ואיתי, מנהלי קהילת נינטנדו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י