הרשמה

נבחר כותב התסריט לגרסה הקולנועית של Gears Of War

עדיין אין תאריך יצאה לאקרנים של הסרט

עם להיטי ענק כדוגמת אווטאר וארמגדון, שיין סלרנו נבחר לכתוב את התסריט לגרסה הקולנועית של Gears Of War, האם סוף סוף נראה הצלחה קופתית לסרט המבוסס על משחק מחשב?

לאחר שהוכרז על גרסה קולנועית לסדרת המשחקים המצליחה Gears Of War, העבודה מאחורי הקלעים מתחילה לקרום עור וגידים וכעת נודה כי התסריטאי שיין סלרנו (Shane Salerno) הוא התסריטאי שנבחר לכתוב את התסריט לסרט. סלרנו בעבר כתב יחד עם מייקל ביי (Michael Bay) את הסרט 'ארמגדון' וכיום גם נמנה בצוות הכותבים בסרטיו של ג'יימס קמרון הידוע בהצלחותיו הקופתיות של להיטים קולנועים גדולים כמו "אווטאר", "שליחות קטלנית", "הנוסע השמיני", "טיטניק" ועוד.. 

ע"פ הסטודיו המפתח של המשחק The Coalition, הסרט יכיל סיפור חדש לחלוטין, אך על בסיס האלמנטים המוכרים מתוך המשחק - לוחמים אמיצים וחזקים שנלחמים בפולשים מהחלל החיצון.

יושב ראש The Coalition, רוד פרגוסון (Rod Fergusson) מתאר את הכיוון אותו מתכוון לקחת בעבודה על הסרט Gears Of War:

"כאשר אתה יוצר סרט שכזה אתה צריך להבין שאתה בעצם מכוון לקהל יעד נוסף מלבד קהל הגיימרים. אני בטוח שאנשים בטח יאמרו לעצמם: 'אוקיי, זה חייב להיות נאמן 100% לסיפור של המשחק ולכן לא יהיה מדובר בסרט הטוב ביותר'. אני מאוד רוצה ומאמין שהסרט בסופו של דבר כן יניב תוצאה טובה ומוצלחת ושבסופו של דבר יעניק פתח לסרט הבא בסדרה".

על הסרט Gears Of War אחראית הפקת Universal יחד עם סקוט סטובר (Scott Stuber - טד, סוכן וחצי) ודילן קלארק (Dylan Clark - כוכב הקופים, אבדון).

לנו רק נותר לקוות כי Gears Of War הסרט אכן יהיה שונה מקודמיו בז'אנר ואכן לא יאכזב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י