הרשמה

מזל טוב: Gears of War מקבל סרט וסדרה ב-Netflix לכבוד יום הולדתו ה-16

ועכשיו, לליהוקים

מישהו כנראה לא כיבה את הנרות, כי ההכרזה הזאת לוהטת

שירות הסטרימינג Netflix לא מסתיר את חיבתו הרבה למשחקי מחשב, עם מה שהתחיל עם Castlevania המצויינת, המשיך עם סדרת ה-Resident Evil הלא ממש מצויינת, Arcane המדהים וכמובן ההצעה של משחקי מובייל כחלק מהשירות. היום, אפשר כבר להגיד שזו לא חיבה - אלא כוונה של ממש להיות ספקית תוכן המבוססת על משחקי מחשב.

לסדרות המובבסות על Horizon: Zero Dawn ו-Dragon Age שנמצאות בפיתוח, יצטרפו בקרוב גם סרט לייב-אקשן וסדרה מצויירת למבוגרים ביקום של סדרת משחקי המחשב האגדית של מייקרוסופט - Gears of War. הסדרה זכתה לאהבה רבה מאז שמשחקה הראשון פרץ כמשחק דגל של ה-Xbox 360 לפני 16 שנים. לאהבה הזאת שותפים גם מספר רב של כוכבי קולנוע כמו דייב בטיסטה (Dave Bautista) שקולני מאוד ברצונו לשחק את מרקוס פניקס (Marcus Fenix), הדמות הראשית של הסדרה.

אין ספק שנטפליקס הופכת להיות בית בטוח לעיבודי משחקי מחשב. עם המקום ההולך וגדל של תכנים המבוססים על משחקים ועם העובדות בשטח שהשירות הביא עם סדרת Castlevania אפשר להיות רגועים יחסית.  מי אתם חושבים שילוהקו בסרט? חושבים שזה הסרט עליו רמז דה רוק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:51 08.11.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    כבר שמעתי וזה מדהים ואני מת על גירס אבל הסרט הזה בפיתוח כבר 15 פלוס שנים (כן כן) ונטפליקס פשוט לקחו אותו תחת חסותם אני פשוט מקווה שהסרט לא ירגיש כמו Clone של Army of Dead כי בטיסטה (מאוד) רוצה לעשות את מרקוס אני מקווה גם שזה יהיה ספין אוף ולא מבוסס על אחד המשחקים ולגבי הסדרה אני יותר מתרגש כי בזמן האחרון סדרות אנימציה על משחקי מחשב בדרך כלל יוצאות נהדר לייב אקשן פחות הולך (גם סדרת האנימציה אני מקווה שתיהיה ספין אוף ולא המשך/עיבוד לאחד המשחקים) עכשיו תביאו לי את גירס 6 Coalition!!!!!

  2. 2

    01:23 09.11.2022 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    מסכים עם כל מילה

  3. 3

       | פורסם ע"י