הרשמה

50 משחקים עד לסוף השנה: שירות הסרטימינג Netflix בהכרזה לא שגרתית

יציל את החברה מהמשבר שנקלעה אליו?

חברת הסטרימינג האמריקאית מבטיחה 50 משחקים עד לסוף השנה שיהיו כלולים בתוך השירות

בין אם אתם מתעניינים במניות, אוהבים סדרות או סתם גולשים הרבה ברשת, בטח שמעתם ששירות הסטרימינג נטפליקס (Netflix) חווה את המשבר הגדול ביותר שלו מאז ומעולם. דיווח על איבוד של כ-200,00 משתמשים, התרסקות המנייה שלהם וציפייה שעוד כ-2 מיליון משתמשים יעזבו מערערים את מעמדה של נטפליקס כשירות הסטרימינג המוביל. לא מפתיע בכלל שנגזר מכל המצב הזה גם משבר אישיות קטן, כפי שניתן להבין מההכרזה הבאה.

בהודעה מעט מפתיעה, הביעה החברה את כוונותיה לספק לכל המנויים שלה כ-50 משחקים עד לסוף השנה הנוכחית. כמובן שלא מדובר בשינוי כיוון לחלוטין, שכן Netflix השיקה לאפליקציית המובייל שלה מספר משחקים המבוססים על הסדרות המצליחות שלה כמו Stranger Things: 1984 ו-Hextech Mayhem, אבל לגמרי מדובר בעיתוי מעניין. נראה שכבר לא רק Microsoft ו-Sony מבינות את הפוטנציאל שבעולם הגיימינג, ואם התגובה של נטפליקס להתדרדרות שלה היא משחקים, כנראה שהרבה מאוד משאבים עוברים לעולם הגיימינג מאחורי הקלעים.

לא הוזכרו איזה משחקים יגיעו, אבל כן צויין שהדגש יהיה על משחקי טלפון, ככה שכנראה שנצטרך לחכות עד שנקבל משחק בסגנון "Bully" בתיכון מורדייל עם הקאסט של Sex Education או משחק RPG ביקום של Lucifer. מה אתם חושבים על הכיוון אליו Netflix הולכת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י