הרשמה

סדרת Call of Duty איבדה כ-50 מיליון שחקנים בשנה

מופתעים? אולי קצת

על פי נתונים חדשים שצפים מדיווח למשקיעים, עולה כי Call of Duty איבד כ-50 מיליון שחקנים בשנה החולפת

אי אפשר להתווכח עם העובדה ש-Call of Duty היא סדרת משחקי ה-FPS הפופולארית ביותר שקיימת, כנראה בכל הזמנים. אבל, נראה שהסדרה האהובה הפכה להיות טיפה פחות אהובה, ומסתבר שהיא אפילו מאבדת שחקנים באופן קבוע, כך לפחות עולה מדיווח למשקיעים שפורסם (הראשון לשנת 2022). מהדיווח עולה כי כמות השחקנים הפעילים במשחקי הסדרה צנחה לאורך 2021 ובמהלך החודשים הראשונים של 2022. הסדרה שראתה כ-150 מיליון שחקנים פעילים באותה תקופה בשנה שעברה ראתה ירידה של כ-50 מיליון מהשחקנים הקבועים שלו.

הדבר כנראה נובע מכמות מכירות מאכזבת של הכותר האחרון בסדרה - Call of Duty: Vanguard, לצד "מעורבות ירודה" יותר ב-Warzone מצד השחקנים. המפיצה אומנם דיברה על רמת מכירות נמוכה של הכותר האחרון בסדרת Call of Duty, אבל בהתחשב בכך ש-Warzone הוא כותר חינמי שמחזיק את מרבית הקהל של הסדרה כרגע, ככל הנראה שזוהי הסיבה למכירות המאכזבות של המשחק.

הירידה הזאת בקהל השחקנים של הסדרה כנראה לא תפתיע אף אחד, היות וככל הנראה מדובר בשנה מאוד מאכזבת עבור המעריצים בעקבות עדכונים מאכזבים ל-Warzone שכללו תוספות עונתיות משעממות, איזון בעייתי למשחק, מפה חדשה שיצרה באגים ששברו את המשחק ולא תוקנו במשך שבועות שלמים וכו'. כעת עושה רושם ש-Activision בונה על הכותר הבא בסדרה מבית Infinity Ward, מה שמסתמן כמשחק המשך ל-Modern Warfare מ-2019 שיגיע מאוחר יותר השנה, יחד עם מה שנראה כמו משחק המשך ל-Warzone עצמו, שנבנה מחדש במנוע שבו יפתחו את Modern Warfare הבא.

ההמשך של Warzone יוצג עוד השנה לקראת שחרור במהלך 2023. האם אתם שחקנים של Call of Duty Warzone? האם גם אתם חלק מאותם השחקנים שפרשו מהסדרה בשנה האחרונה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:20 29.04.2022 | OfirOm OfirOm

    נראה לי MWII יחזיר את אותם 50 מיליון הכל בסדר :)

  2. 2

    14:16 29.04.2022 | שימי שימי (אורח)

    OfirOm בדיוק מה שבאתי לכתוב חח חודש מאי ההכרזה של MWII

  3. 3

       | פורסם ע"י