הרשמה

סדרת Mass Effect בהקפאה לאחר האכזבה מ-Andromeda

העבודות כעת מופנות לזיכיון חדש לגמרי

הכישלון של Mass Effect: Andromeda נותן את אותותיו

חברת EA הקפיאה את כל סדרת Mass Effect לאור האכזבה מהכותר החדש בסדרה, Andromeda. כך פורסם באתר Kotaku

ע''פ Kotaku, המפתחת BioWare Montreal מתפנה כעת לעבוד על הזיכיון החדש של החברה, שמכונה בשם הקוד "דילן". כמובן שלא מדובר כאן במוות הרשמי של סדרת Mass Effect, אלא יותר בתקופת השהייה, כאשר אין שום משחק חדש לסדרה שנמצא כרגע בתכנון. 

חשוב מאוד לציין שההחלטה הזאת כלל לא גררה פיטורים בחברה. קבוצה גדולה של עובדי BioWare Montreal עברו ל-EA Motive, שגם ממוקם במונטריאל, על מנת לעבוד על Star Wars Battlefront 2. הצוות שנשאר יתמוך כעת במשחקים האחרים של BioWare ובמולטיפלייר של Andromeda. 

EA טרם אישרה זאת, אבל ככל הנראה אנחנו גם לא נראה חבילת הרחבה עלילתית ל-Andromeda.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:29 13.05.2017 | WarFox89 WarFox89

    EA במיטבם - לוחצים על המפתחים להוציא משחקים בגבולות זמנים לא אמתיים עם דרישות לא מהעולם הזה ואז שהכותר יוצא חרא הם מקפיאים את הסדרה בגלל ה"אכזבה" שלו. הם עשו את זה לעשרות סדרות גדולות שלהם. אני לא אסלח להם על Medal of Honor.

  2. 2

    17:07 13.05.2017 | sagimi sagimi (אורח)

    command and conquer

  3. 3

    09:39 14.05.2017 | אני אני (אורח)

    טיפשות
    אני לא מבין את הטרנד הדבילי הזה, אחלה עולם, זלזלתם בו, הוצאתם מוצר חצי מבושל, הוא לא הצליח, מסקנה? תעבדו קשה יותר פעם הבאה. מסקנה של ראשי החברה? בוא נפסיק לייצר מוצרים בעולם הזה.
    זה טמטום חוצה פלטפורמות. אותו הסיפור עם סטרטרק לדוגמא. אחרי החידוש יצאו 3 סדרות עם 7 עונות כל אחת והצלחה אדירה, ואז הם הוציאו סדרה שזילזלה בקהל שלהם ומחקה לגמרי דברים מהקאנון, אז מה המסקנה? לסגור את כל המותג לשנים של יובש.
    אוסף של מפגרים עובדים בקבלת ההחלטות האלה... אין לי הסבר אחר.

  4. 4

    11:45 14.05.2017 | ב ב (אורח)

    3, הפעם EA צודקים. דעת הקהל נעה בגלים, כך שאם ייצא עוד משחק בסדרה בשנה-שנתיים הקרובות, הזכרון מהנפילה של Andromeda יהיה עדיין טרי מספיק כך שאנשים ייזהרו וייחכו לביקורות כך שהמכירות המוקדמות/מכירות יום שחרור (שהם החלק העיקרי מהמכירות של משחק) ייפגעו משמעותית, כך שההכנסות הכללית של המשחק יהיו נמוכות יותר משמעותית באופן כללי.

    מה לעשות שמדובר בסופו של דבר בכסף (והרבה מאוד ממנו) ולא רק בכיף שלנו.

    וכן, Andromeda איום ונורא. הוא איום לא בגלל שהוא גרוע, הוא איום בגלל שהוא ממוצע עד כאב. ואני בספק אם זה עקב הלחצים על המפתחים WarFox, פשוט נעשה פה שימוש באותו שטנץ של Dragon Age: Inquisition שלכשעצמו היה בעייתי.

  5. 5

    08:26 15.05.2017 | אני אני (אורח)

    4, אני לא מסכים, אתה זוכר את הפאדיחה של ה witcher הראשון? בזמן היציאה שלו הוא היה מלא באגים וזמני טעינה נוראיים. הפתרון שלהם היה לעבוד קשה מאוד בשביל לתקן את הבעיות בפאצ' עצום, ולהתחנף ללקוחות שלהם בלי סוף. זה עבד, המשחק תוקן והוא היום זכור כמשחק נהדר, עם המשכים שהתעלו אחד על השני פי עשרות מונים, כי החברה למדה מהטעויות שלה. הם לא פנו לטקטיקה של בוא נחכה שאנשים ישכחו מהבזיון.
    טקטיקות כאלה לא עובדות, מותגים שמוקפאים נעלמים מהעולם והחידושים שלהם בדרך כלל נוראיים. ראה סטארטרק, שחובבי הסדרה ממש לא אהבו את הסרטים. ראה סטארגייט, שאחרי הכשלון של הסדרה האחרונה פשוט נעלם המותג.

    הכשלון של אנדרומדה יזכר לעד לביוור גם למשחקים הבאים שלהם אם הם לא יעבדו קשה מאוד לתקן הכל עכשיו. אם הם רוצים לשמר את המותג הם צריכים לעבוד קשה מאוד לתקן כל באג או בעיית אנימציה מפגרת, הם צריכים לשחרר פאצ'ים בקצב מסחרר, הם צריכים לשחרר תוכן נוסף שיתעלה באיכות שלו על המקור, והם צריכים לשחרר את רובו חינם. הם צריכים שכל מי שקנה את המשחק ירגיש שהוא בכל זאת מקבל תמורה לכסף שלו, ואז הם צריכים לשחרר עוד משחק של מאס אפקט שיהיה כל כך טוב שהוא זה שישכיח את הכשלון הראשוני של אנדרומדה, לא לצפות שעם השנים אנשים ישכחו ויהיה אפשר להעיר את המותג, זה לא יקרה.

    אבל היי, אני מקווה שאני טועה, אני ממש מקווה שאני טועה, אני ממש אהבתי את היקום של מאס אפקט ויהיה לי מאוד עצוב אם זה המשחק האחרון שאנחנו נראה בו.

  6. 6

       | פורסם ע"י