הרשמה

NASCAR Heat חוזר לקונסולות במשחק המשך בסתיו הקרוב

משחק ההמשך ל-NASCAR Heat Evolution יתמקד במצב קריירה ומשחק רשת

"המשחק החדש יהיה מאוד שונה ויכלול חוויות משופרות שמשקפות את תובנותיהם של נהגי NASCAR במציאות", אמר מנכ"ל 704 Games

שנה לאחר שעלה על המסלול NASCAR Heat Evolution, סדרת משחקי המירוצים קיבלה אור ירוק לפיתוח משחק המשך: NASCAR Heat 2, שיגיע אלינו ב-12 בספטמבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב.

לפי טריילר ההכרזה שלו, NASCAR Heat 2 מבטיח מצב קריירה עמוק יותר, יותר נהגים ומשחק רשת משופר. המשחק מפותח על ידי Monster Games, שפיתחו גם את המשחק הקודם בסדרה.

המוציאה לאור, 704 Games, שעובדים מול מטה NASCAR, מיתגה את עצמה מחדש בחודש מרץ שעבר ומינתה מנכ"ל חדש, פול ברוקס (Paul Brooks), ששימש כסגן נשיא בכיר ב-NASCAR וכמנהל קבוצת המדיה שלה עד 2012.

NASCAR Heat Evolution שאף להשתחרר מההיסטוריה רבת התהפוכות שנדבקה לז'אנר, אשר לאורכה ראינו את EA Sports נוטשים את החוזה עם NASCAR שנה קודם לכן ואת Activision שהוציאה לאור משחק דומה, אך הרימה ידיים זמן מה לאחר מכן. Monster Games היו מעורבים בפיתוח סדרה פופולרית עבור ה-PlayStation 2 בשם NASCAR Heat, אך באותה התקופה, EA קפצו על חוזה חדש להוצאת משחקים לאור ב-2002 וגנבו את אור הזרקורים.

ביקורות המשחק הקודם הצביעו על מצב הקריירה הדל ועל חוסר היציבות של המשחק ברשת. אלו הם נקודות שאותן ללא ספק ישאף משחק ההמשך לשפר. לשחקני הקונסולות נוכל לספר כי האינטליגנציה המלאכותית, הפיזיקה והסאונד מהנים מאוד.

"המשחק החדש יהיה מאוד שונה ויכלול חוויות משופרות אשר משקפות את תובנותיהם של נהגי NASCAR במציאות", אמר ברוקס, מנכ"ל 704 Games. "בחודשים הקרובים, נכריז על תוספות חדשות שאנו מאמינים שירגשו מאוד את המעריצים".

704 Games יכריזו בהמשך גם על כוכב עטיפה ל-NASCAR Heat 2, לאחר סיום תחרות Monster Energy All Star Race ב-20 במאי. הנהג ישתייך לטויוטה, בדומה לכוכב העטיפה מהשנה שעברה, קרל אדוארדס (Carl Edwards), הודות להסכם חסות עם יצרנית הרכבים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י