הרשמה

Microsoft חושפת את בקרי המציאות המדומה שלה

הבקרים יגיעו ביחד עם מכשיר ה-VR של Acer בתקופת החגים הקרובה

מיקרוסופט הולכת בדרכן של יצרניות VR אחרות וחושפת בקרי שליטה מותאמים למציאות מדומה

מאחר ותחום המציאות המדומה הוא כבר לא דבר זר לנו, וזה ידוע שטכנולוגיית מציאות מדומה דורשת בקרי שליטה טובים ונוחים. כמובן שה-Oculus Rift מגיעים עם בקרים, וגם ה-HTC Vive מגיעים עם בקרים, כעת, גם חברת מיקרוסופט חושפת את הבקרים שלה לטכנולוגיית ה-VR שלה ב-Windows 10. 

הבקרים, שהוכרזו בכנס המפתחים Microsoft Build, נקראים Windows Mixed Reality Controllers, והם יעבדו ללא חיישני מעקב חיצוניים, כלומר אין צורך להציב חיישנים במרחב שמסביבנו כמו ב-Vive, דבר שיבטיח "מעקב מדויק של התנועה בשדה הראייה שלך תוך שימוש בחיישנים שנמצאים בתוך מכשיר ה-VR", כך לפי טרי מיירסון (Terry Myerson), סגן הנשיא הבכיר של Microsoft Windows. 

החברה אומרת שהבקרים מיועדים להיות כמה שיותר קלים לשימוש ולהתקנה. הם יימכרו ביחד עם עוד מגוון מכשירי Windows VR מאוחר יותר השנה. במהלך תקופת החגים השנה, מכשיר המציאות המדומה של Acer יכלול גם את הבקרים החדשים בחבילה אחת במחיר של כ-399 דולר. 

במבט ראשון, הבקרים נראים כמו שילוב של בקרי ה-Oculus Touch של חברת Oculus והבקרים של ה-HTC Vive, והם בעצם כוללים מספר תכונות מכל בקר. Microsoft הדגישה כי הבקרים הללו לא יעבדו עם ה-HoloLens. עוד נאמר שהבקרים הללו יחליפו את בקרי ה-Xbox הרגילים ששימשו עד כה בגרסאות הדמו של מכשירי ה-Windows VR. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:24 19.05.2017 | אליאור אליאור (אורח)

    ערכת המציאות המדומה הזאת תעבוד גם עם Steam VR ?
    או שהם לא דיברו על זה?

  2. 2

    17:13 19.05.2017 | אופיר אופיר (אורח)

    מה Acer?
    חשבתי שהם בשיתוף עם Oculus Rift.
    מיקרוסופט \:

  3. 3

       | פורסם ע"י