הרשמה

Facebook נגד Twitch: הרשת החברתית תתחיל לשדר תחרויות ספורט אלקטרוני

העסקה לא מונעת מ-ESL לשדר דרך ערוצים אחרים

Facebook סגרה עסקה עם ESL שתביא מעל ל-5,550 שעות של אירועי esport ועוד תוכן מקורי לרשת החברתית

לאחרונה פייסבוק הכריזה על שיתוף פעולה עם MLB שכלל שידורים חיים של כמה עונות משחקים ועכשיו פייסבוק סוגרת עסקה חדשה עם החברה המובילה את תחום הספורט האלקטרוני בעולם, ESL. מהלך זה יעזור לפייסבוק בקרב מול Amazon, הבעלים של Twitch וכמו כן מול Twitter שלשתיהן יש עסקות בתחום שידורים חיים של ספורט אלקטרוני.

במרץ האחרון Twitter הכריזה על שותפות עם ESL ו-DreamHack שתביא מעל 15 אירועים שונים שאותם יהיה ניתן לראות באתר או בנייד דרך האפליקציה. כיום מי ששולטת בתחום השידורים החיים של ספורט אלקטרוני היא Twitchשעומדת על כ-71.3 אחוזים מכלל שידורי הספורט האלקטרוני.

העסקה של פייסבוק ו-ESL תתחיל בחודש הבא עם תחרויות ESEA Rank S למשחק CS:GO כשבשבוע נזכה לצפות ב-30 שעות שידור. שידורי המשחקים יבואו בתוספת של תוכנית esports אקסקלוסיבית באורך 30 דקות בה יככבו השחקנים הטובים בעולם, טאלנטים חדשים ועיקרי הדברים מהתחרויות.

כל התוכן מאליפויות ESL One ו-Intel Extreme Masters ישודר בפייסבוק בשש שפות שונות: אנגלית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית, פולנית וגרמנית. פייסבוק עשתה מהלכים נוספים כדי למשוך שחקנים לשדר דרכה והוסיפה תמיכה בשידור שולחן עבודה כדי לאפשר שידור קל ונגיש יותר. כמו כן, פייסבוק הכריזה על שיתוף פעולה עם הקבוצות Team Dignitas ו-Echo Fox.

העסקה עם פייסבוק היא הזדמנות לחברות כמו ESL להרחיב את מעגל הצופים לציבור שלא מתעסק בצפיית משחקים בשגרה בשונה ממשתמשי Twitch. עם זאת העסקה לא מונעת מ-ESL לשדר דרך פלטפורמות אחרות כמו Twitch, Twitter או YouTube. פייסבוק תוכל להגיע לצופים שלא בהכרח מחפשים תוכן גיימינג בזכות היכולת שלה להודיע על שידורים חיים חדשים גם מחוץ לפלטפורמה לעומת אחרים ששולחים התראות רק בשימוש בפלטפורמה.

תוכן הספורט האלקטרוני בפייסבוק יתחיל להיות משודר ביוני בדף הפייסבוק של ESEA ובקבוצה הרשמית שלה בפייסבוק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:16 22.05.2017 | Xaipen Xaipen

    אולי ככה יותר אנשים בעולם יכירו בספורט האלקטרוני כתחום אמיתי בתוך הספורט, כמו בקוריאה הדרומית.
    תודה על הכתבה.

  2. 2

       | פורסם ע"י