הרשמה

אליפות Intel Extreme Masters תפסיק לארח תחרויות League of Legends

League of Legends מחוץ ל-IEM בפעם הראשונה מאז 2011

חוסר התזמון בין ה-LCS של Riot לבין אירוע ה-IEM נותן את אותותיו

בפוסט שפורסם (ונמחק) בפורום Reddit על ידי מיכאל בליכרז' (Michal Blicharz), סגן נשיא הסצנה התחרותית ב-ESL והאחראי על אליפויות IEM, בישר שהוחלט שלא לתזמן את אירועי IEM בתיאום עם לוח השנה של LCS של חברת Riot. אחת הסיבות לכך היא שתקופת ה-Off-Season בדרך כלל מנוצלת עבור ביצוע טריידים של שחקנים או מעברים וגם כי השחקנים רוצים לצאת לחופשה.

בליכרז' כתב גם שב-Riot החליטו לא לעצור את העונה על מנת לאפשר תיאום בין העונה לבין IEM Katowice בשנה הבאה כפי שסיכמו ביניהם, מה שאומר שבתחרות בשנה הבאה, זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2011 ש-League of Legends לא ישוחק במהלך IEM, והעתיד של המשחק בטורניר גם כן לוטה בערפל. 

"בזמן שאני כותב את זה, אני לא בטוח אם אנחנו נארח אירועי LoL ב-IEM בעתיד", נכתב בפוסט. "תזמון אירועים ביחד עם LCS צריך להיות קל יותר, ובמקרה כזה אנחנו בהחלט נרצה לארח את LoL. כמובן ש-ESL תמשיך לתמוך ב-LoL באופן כללי באליפויות לאומיות ברחבי העולם".

ההשתתפות של League of Legends ב-IEM החלה להפוך לאט לאט ללא מספקת ומשביעת רצון בשנה האחרונה. התזמון של האירועים נפל כמעט תמיד על ה-Off-Season או על אמצע של עונת המקצוענים, דבר שגרם להרבה קבוצות מוזמנות לסרב להזמנות ולא להגיע לאירוע מכיוון שהן רצו להתמקד בתחרות במדינת הבית שלהם. לא היו קבוצות מצפון אמריקה ב-IEM Katowice בחודש מרץ, ומספר קבוצות גם פרשו מ-IEM Oakland בחודש נובמבר. 

במהלך IEM Oakland, מנכ''ל ESL, ראלף רייכרט (Ralf Reichert) אמר לאתר Slingshot: "יש לנו תוכנית מסודרת לשנה הבאה לשיפור המצב, וזה משהו שאנחנו לא יכולים לשתף עדיין, אבל אני מאוד אופטימי".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י