הרשמה

נחשפו פרטים חדשים על Fire Emblem Warriors

Chrom ו-Marth מגיעים למשחק החדש

הפרטים על המשחק נחשפו במגזין האחרון של Famitsu

מאז ההכרזה הקטנטנה באירוע הגדול של ה-Nintendo Switch לא באמת קיבלנו הרבה פרטים על המאש-אפ של סדרות Dynasty Warriors ו-Fire Emblem חוץ מזה שהוא בתכנון. בטח תשמחו לדעת שהמגזין Famitsu חושף פרטים חדשים לגבי המשחק ובעיקר לגבי דמויות שיהיו בו ואיך הלחימה תתבצע.

זה נראה שיהיו שתי דמויות חדשות בדמות אח ואחות שהם תאומים בשם שיון וליאון ויהיו הגיבורים של המשחק. בנוסף המגזין אישר שהמשחק יכיל את הדמויות Marth מ-Fire Emblem: Shadow Dragon and the Blade of Light ואת Chrom מ-Fire Emblem: Awakening. מה שכן, נראה שהדמויות במשחק יגיעו בעיקר משני המשחקים שהוזכרו קודם ומ-Fire Emblem: Fates. הסיבה שהם נתנו לכך היא שהם גורסים שאם הם יקחו דמויות מכל המשחקים האחרים רוב הדמויות ישתמשו בחרבות והם רוצים מגוון. המשחק גם יכלול תסריט שלם ורחב עם דיבוב מלא בניגוד לטקסט על המסך וגם הוכרזו המדבבים היפנים של הדמויות הראשיות.

המשחק יכלול את אחד מהדברים הכי חשובים ב-Fire Emblem והוא המשולש של כלי הנשק והיתרונות של כלי נשק מסוימים על פני אחרים כולל העובדה שקשתים חזקים על לוחמים מעופפים וחרבות מוצלחות מול גרזנים וכן הלאה. המשחק לא יכלול מכניקה כלשהי של אהבה בין דמויות או חתונות אבל כן יכלול קשרים בין דמויות שנלחמות זו לצד זו. המשחק יאפשר לכם להחליף דמויות תוך כדי הקרב והמגזין גם אישר שהמשחק יכלול קשתים, פרשים וקוסמים. אין עדיין תאריך יציאה, אבל לפי המגזין המשחק עבר את ה-70 אחוז פיתוח שלו. 

נצטרך לחכות ל-E3 ולקוות שיתנו לנו עוד פרטים אבל בנתיים זה נראה מעולה, נשמח לשמוע מה אתם חושבים על סדרת המשחקים והאם משהו מפה תפס לכם את העין.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י