הרשמה

Assassin's Creed: Origins הוכרז רשמית באירוע של מיקרוסופט

אחד המשחקים המעניינים ביותר באירוע מקבל אור ירוק

עוד בנוגע למשחק: סרטון משחקיות, איפה המשחק מתקיים והגרסאות השונות בהן הוא יימכר

אז אחרי ימים על גבי ימים של ספקולציות, הדלפות, שמועות נכונות ולא נכונות, תמונות של עלונים תמונות של חולצות ומה לא, סוף סוף אנחנו מקבלים הכרזה רשמית על Assassin's Creed: Origins - המשחק החדש בסדרת Assassin's Creed ואחד מהמצופים ביותר על ידי מעריצים. באירוע מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט המשחק קיבל את החשיפה הגלובלית הראשונה שלו, בהתחלה בטריילר שמציג את הדמות הראשית והסיפור ולאחר מכן בסרטון משחקיות שלם.

כפי שנאמר בהדלפה, הדמות הראשית נקראת Ba-yek, שמתפקדת כמעיין שריף מצרי, והוא השומר של העם שלו. המשחק עצמו עוקב אחרי הסיפור של יצירת אחוות המתנקשים שעם הדמויות שלהם אנחנו משחקים כבר כמעט 10 שנים. המפיק של המשחק ז'אן גסדון הוסיף כי יש במשחק את אלמנט ההתגנבות המוכר והאהוב אבל גם הרבה אקשן, בנוסף לתוספת של הרבה אלמנטים של RPG. בעוד שהטריילר הראשון היה סיפורי למדי ומאוד קולנועי, הסרטון השני הראה לנו משימה שלמה של Ba-yek, משימה שאתם יכולים לראות בסרטון הבא:

כחלק מהפרטים של המשחק שנחשפו אנחנו יודעים כעת בוודאות כי העולם הוא עולם פתוח לחלוטין, והופך ממשחק אקשן נטו עם מעט אלמנטים של RPG, לממש משחק Action-RPG בדומה ל-The Witcher 3 לדוגמא. המשחק שם דגש מסיבי על חקר העולם שנמצאים בו, בין אם בשחייה, רכיבה על סוס, או שיט בים. המשחק בהתאם לכניסתו לעולם משחקי ה-Action-RPG כולל עץ יכולות שיתחלק לקטגוריות של לוחם, קשת וגנב (Rogue), כשחלק מהיכולות מתחברות אחת עם השנייה.

בנוסף קיבלנו מידע רחב לגבי הגרסאות השונות של המשחק שיתחלקו ל-4 גרסאות מיוחדות בנוסף לגרסה הרגילה: גרסת הדלוקס תעלה 70 דולר ותעניק לקונים שלה משימה ימית חדשה, כלי נשק מיוחדים ועוד 3 נקודות יכולת לבזבוז. גרסת הזהב תעלה 110 דולר ותכיל את גרסת הדלוקס ואת ה-Season Pass. עוד שתי גרסאות חדשות שיצאו הן גרסת זהב-אריזת מתכת שמגיעה עם קופסת מתכת בנוסף לכל הבונוסים הקודמים וגרסת האספנים שתיקרא "Gods Collector's Edition" ותכיל בנוסף גם את הסאונדטרק של המשחק ובובה בגודל של 10 אינץ' של Ba-yek. שתי הגרסאות יעלו 110 דולר ו-120 דולר בהתאמה ולא יגיעו למחשב.

המשחק צפוי להגיע ב-27 באוקטובר לקונסולות ולמחשב כשב-Xbox One X המשחק יקבל עוד תוספות מיוחדות לגרפיקה.

אלו הם המון פרטים לגבי המשחק, אבל במצב בו יהיו אפילו עוד, אתם מוזמנים להיכנס לחדר המצב שלנו ולהתעדכן לגבי כל החדשות החמות מ-E3.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:08 12.06.2017 | אור רביד אור רביד

    הצגת הפרמירה של המשחק הפתיעה אותי לטובה - לא באתי עם ציפיות למשחק אך כנראה המיקום והאווירה של המשחק שינתה את דעתי לגבי המשחק. אני אחכה לפרטים נוספים לגבי המשחק!

  2. 2

    23:08 12.06.2017 | יעקב יעקב (אורח)

    תודה. אבל אמרתם עבד עיברי וקריעת ים סוף לא?!

  3. 3

    10:14 13.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    נראה מ-ד-ה-י-ם !!!!
    מת להשים את הידיים שלי על המשחק הזה!
    יא אללה עוד 4 חודשים ............
    CALM DOWN

  4. 4

       | פורסם ע"י