הרשמה

בנק גילדת ה- Alliance

בכדי לספק לשחקני הגילדה חווית משחק מהנה יותר, נפתחו מספר Guild Banks על מנת להכניס קצת סדר. בנוסף לבנק הראשי, נפתח בנק לכל Profession שמטרתו היא לאסוף חומרים. כלומר, Professions שבהם יוצרים חפצים (Blacksmithing, Engineering וכדומה) לא יקבלו בנק, למעט Tailoring ו- Enchanting, מאחר והרכיבים בהם משתמשים לא דורשים Profession נפרד.

שחקנים המעוניינים להגיש מועמדות לאחד ה- Profession ללא מנהל, מוזמנים לשלוח דואל לכתובת [email protected].

רשומים מטה שמות הבנקים, שם האחראי, ותיאורים לגבי שימוש נכון בבנק.

אין לשלוח חפצים לבנקים שעדיין לא נבחר להם אחראי!

בנק ראשי -

שם בנק: ZCGen

מנהל: Brin

כינוי בפורום: Brin

תיאור: לבנק זה יישלחו חפצים כלליים, לדוגמא – ציוד (נשקים, שריונות, טבעות וכדומה), חפצי Quest (חפצים שצריך להשיג בכדי להשלים Quest מסוים, לדוגמא – Mithril Casing) וכו'.

אם שחקן מעוניין לשלוח כסף לבנק, עליו לפרט את הסיבה להפקדה. כלומר, אם שחקן מעוניין לתרום כסף לגילדה, עליו לציין זאת בעת שליחת הכסף, מאחר ושחקנים שיתרמו כסף, לא תמיד יוכלו לקבל את כספם חזרה במידה ושינו את דעתם.

אם שחקן מעוניין להפקיד כסף בבנק כדי לחסוך, עליו לציין זאת. לשחקן תהיה אפשרות לבצע משיכה לכמות הכסף אותו הפקיד בכל זמן נתון.

בנק Mining -

שם בנק: ZCMin

מנהל: Brin

כינוי בפורום: Brin

תיאור: לבנק זה יישלחו כל החפצים הקשורים למקצוע ה- Mining. ה- Bars וה- Ores יאוחסנו בבנק ללא קשר לרמתם או כמותם. אין לשלוח חפצים שהם לא Ore או Bars

בנק Tailoring -

שם בנק: ZCTail

מנהל: Gwyffin

כינוי בפורום: Mask

תיאור: לבנק זה יישלחו כל החפצים הקשורים למקצוע ה- Tailoring. הבדים יאוחסנו בבנק ללא קשר לרמתם או כמותם. אין לשלוח חפצים שהם לא בדים.

בנק Enchanting -

שם בנק: ZCEnch

מנהל: Gwyffin

כינוי בפורום: Mask

תיאור: בבנק זה יאוחסנו כל המרכיבים הקשורים למקצוע ה- Enchanting. המרכיבים יווצרו על ידי Gwyffin, ויחולקו ל- Enchanters לפי רמתם. החפצים להם יעשה Disenchant יישלחו לבנק הראשי. לכל חפץ ירוק\כחול\סגול שישלח לבנק הראשי יהיה זמן המתנה של שבוע כדי לוודא שאף שחקן לא מעוניין באותו חפץ. אם אף שחקן לא ביקש את החפץ במשך שבוע, הוא יועבר ל- Gwyffin לצורך Disenchant.

בנק Skinning -

שם בנק: ZCSkin

מנהל: Neithy

כינוי בפורום: Neith

תיאור: לבנק זה יישלחו כל החפצים הקשורים למקצוע ה- Skinning.

בנק Herbalism -

שם בנק: ZCHerb

מנהל: - על השחקנים המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, לשלוח הודעה ל- Brin

תיאור: לבנק זה יישלחו כל החפצים הקשורים למקצוע ה- Herbalism.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י