הרשמה

IO Interactive עצמאית - האם היטמן חוזר?

הנהלת IO Interactive רכשה את חלקה של Square Enix

מנכ"ל חברת IO Interactive מבשר כי הם הגיעו להסכמה עם Square Enix שההנהלה של IOI תקנה את חלקה של Square Enix בחברה ותהפוך לעצמאית.

כבר במאי שמענו כי Square Enix מתכננת למכור את חלקה ב-IO Intreractive. סטודיו IO Interactive אחראי על פיתוח סדרת Kane & Lynch, המשחק האהוב Mini Ninjas וכמובן סדרת Hitman. במיוחד זכור Hitman: Blood Money שהגדיר מחדש את ז'אנר משחקי ההתגנבות.

מנכ"ל החברה, חקן אברק (Hakan Abrak), פרסם פוסט באתר של IOI על עתיד החברה. בפוסט אברק מבשר כי הם הגיעו להסכמה עם Square Enix שההנהלה של IOI תקנה את חלקה של Square Enix בחברה ותהפוך לעצמאית. הכי חשוב, על פי אברק, זכויות המוצר של Hitman יישארו בידיה של IOI והם יוכלו להמשיך לפתח את הסדרה. כמו כן, אברק מציין כי הם פתוחים גם לשיתופי פעולה חדשים ומאוד שמח על כך שהסטודיו יוכל להמשיך לעבוד ולספק את צורכי הקהילה.

הפרידה מ-Square Enix יוצאת דופן שכן בפרידות קודמות של סטודיואים ממפיצות, המפיצות לא שחררו את הזכויות על משחקי הסטודיו, לפחות לא על כאלו שהצליחו במיוחד. זכורים מאוד הם הפרידה של Crytek, מפתחת Far Cry המקורית, ו-Ubisoft. פיצול שיצר את סדרות Crysis ו-Far Cry כפי שאנחנו מכירים היום. כמו גם הפרידה של Naughty Dog מ-Universal Studios שהשאירה את Crash Bandicoot בידיה של Universal ואנחנו קיבלנו בתמורה את Jak & Daxter.

האם הוויתור של Square Enix על סוכן 47 היא תוצר של משא ומתן טוב של IOI או אי האמון של Square Enix במוצר? את זה נוכל לבדוק רק במשחק ה-Hitman הבא.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:36 21.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    חדשות ממש טובות. תמיד שמח לקרוא על דברים כאלה.

  2. 2

       | פורסם ע"י