הרשמה

יוצר Shadow of the Colossus מתייחס לפרויקט הבא שלו

כולנו מחזיקים אצבעות שלא נחכה 7 שנים נוספות עד שיצא הכותר הבא של היוצר היפני

עבור המשחק הבא שלו, אוואדה מקווה שתקופת הפיתוח תהיה הרבה יותר מהירה

פומיטו אוואדה (Fumito Ueda) מפורסם בעיקר בזכות עבודתו על Ico ו-Shadow of the Colossus, אך המשחק האחרון שלו, The Last Guardian, נודע לשמצה בכך שהושק 7 וחצי שנים לאחר ההכרזה עליו. עבור המשחק הבא שלו, אוואדה מקווה שתקופת הפיתוח תהיה הרבה יותר מהירה.

בראיון ל-Eurogamer, סיפק אוואדה מספר פרטים על הפרויקט הבא שלו. תחילה הוא הסביר ש"בעיות רבות", לטענתו, גרמו לכך שתקופת הפיתוח של The Last Guardian נמשכה זמן רב מאוד. כאשר נשאל האם המשחק החדש שלו יהיה דומה לפרויקטים הקודמים, הסביר אוואדה: "לא תכננתי ששלושת המשחקים האחרונים שיצרנו יהיו דומים מאוד אחד לשני. כשאני מתחיל ליצור משחק, אני תמיד מתכנן שהתוצאה הסופית תהיה שונה וייחודית, אך בפועל יצא שבין שלושת המשחקים האחרונים היו נקודות דמיון רבות. קיימים רגעים בהם מרגישים שמשחק מסוים דומה לקודמו אבל זה לא משהו שמתכננים מההתחלה, זה קורה תוך כדי תהליך. נכון לעכשיו, אני חושב שאני יוצר משהו שונה מאוד אבל מה לגבי התוצאה הסופית? אני לא יכול לומר."

אוואדה דיבר גם על גרסת ה- Remake של Shadow of the Colossus שתצא ל-PS4 וסיפר שהגיש לסוני רשימה של כל השינויים שיופיעו בגרסה החדשה. המשחק יושק מתישהו במהלך 2018 והוא מפותח על ידי Bluepoint Games, שמאופיינים כאולפן שעובד בעיקר על גרסאות Remaster.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י